Ο λόγος που πρέπει να συνδυάζεις τις φακές με το πορτοκάλι

Main Image

Αν χρειάζεσαι το σίδηρο από τις φακές, οφείλεις να το δοκιμάσεις.

Ξέρεις ότι μετά το κρέας, οι φακές έρχονται, πιθανότατα, δεύτερες στη λίστα με τις σημαντικότερες πηγές σιδήρου για τον οργανισμό. Βέβαια -να τα λέμε κι αυτά- όλα τα όσπρια είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. Ταυτόχρονα είναι μια φανταστική πηγή φυτικών ινών, ασβεστίου και μαγνησίου.

Κι επανέρχομαι στις φακές και σε ένα tip που θα σε βοηθήσει να απογειώσεις τη θρεπτική τους αξία. Βλέπεις υπάρχουν μερικοί συνδυασμοί τροφών που υπερδιπλασιάζουν την πρόσληψη των βιταμινών από τον οργανισμό σου και πιο συγκεκριμένα του σιδήρου.

ADVERTISING

Inline Image

Για παράδειγμα το πορτοκάλι. Συνδυάζοντας τις φακές με λίγο πορτοκάλι (και πίστεψε είναι γευστικός συνδυασμός) η βιταμίνη C του πορτοκαλιού βοηθά να απορροφηθεί πιο εύκολα ο σίδηρος από τις φακές. Για να το πετύχεις αυτό δε χρειάζεται να πιεις χυμό πορτοκάλι μαζί με τις φακές (εκτός αν δεν έχεις πρόβλημα, οπότε πάσο). Μπορείς να τρίψεις λίγο ξύσμα ή να προσθέσεις κομματάκια πορτοκάλι την ώρα που τις μαγειρεύεις. Αν ο συγκεκριμένος συνδυασμός σε δυσκολεύει γευστικά, μπορείς να φας δύο μανταρίνια αφού ολοκληρώσεις το γεύμα σου.

Όσο για τα άλλα όσπρια (π.χ. ρεβίθια, αρακάς) μπορείς να πάρεις το 100% της θρεπτικής τους αξίας προσθέτοντας αρκετό λεμόνι (άλλο ένα εσπεριδοειδές πλούσιο σε βιταμίνη C).

ADVERTISING

Τέλος, να σου πούμε ότι ένας εξίσου πρώτης τάξεως συνδυασμός για τα όσπρια είναι να τα καταναλώσεις μαζί με καλαμπόκι, σιτάρι, κινόα ή ρύζι κι αυτό επειδή οι φυτικές πρωτεΐνες των οσπρίων περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα και μαζί με το καλαμπόκι βοηθούν ώστε να έχουμε ένα πλήρες και θρεπτικό γεύμα.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.