10 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΜΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

Ασκήσεις απλές, που δεν απαιτούν εξοπλισμό παρά μόνο όρεξη να γυμναστείς.

ΠΟΣΑ ΛΕΠΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ 2 ΚΙΛΑ ΛΙΠΟΥΣ

Το να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι πιο απλό (και γρήγορο) απ΄όσο νόμιζες.

ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η KIM KARDASHIAN ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ

Αερόβια ή βάρη; Η προπονήτρια της Kim αποκαλύπτει την εβδομαδιαία fitness ρουτίνα της reality star.

ΣΑΝΙΔΑ: ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΔΥΟ ΠΕΤΣΕΤΕΣ

Σμίλευσε κοιλιακούς και χέρια ακόμα πιο γρήγορα και μάλιστα από το σπίτι σου.

ΟΙ 8 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ

Είσαι έτοιμη για τα πιο έντονα και ανανεωτικά 20 λεπτά της ζωής σου;

ADVERTISING

Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ

Τα V-ups θα φέρουν (επιτέλους) τα αποτελέσματα που θέλεις.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ

Ποιες είναι οι δύο βασικές ασκήσεις δεν πρέπει ποτέ να λείπουν από τη fitness ρουτίνα σου.

ΘΕΛΕΙΣ ΠΙΟ ΛΕΠΤΗ ΜΕΣΗ; ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΙ ΕΝΑ ΣΤΡΩΜΑ

Οι ασκήσεις που θα σου χαρίσουν πιο στενή μέση.

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ 7ΛΕΠΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΙΔΡΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΡΩΣΕΙ ΠΟΤΕ

Κάψε λίπος, βελτίωσε αντοχές, τόνωσε το σώμα και την αυτοπεποίθησή σου.

15ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΖΟΡΙΖΟΥΝ

HIIT πάνω στο ποδήλατο; Ένας personal trainer δείχνει πώς θα το κάνεις αποτελεσματικά.

ADVERTISING

12 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ 2 ΒΑΡΑΚΙΑ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΤΤΟ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ

Εύκολες ασκήσεις για να ενδυναμώσεις και να γυμνάσεις μια σχετικά «δύσκολη» περιοχή του σώματός σου.

15 ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ

Η άσκηση που γυμνάζει 3 περιοχές του σώματος ταυτόχρονα

5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ PILATES ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΜEGHAN MARKLE ΕΧΕΙ ΧΤΙΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ

Γυμνάσου σαν την Μeghan Markle από το σαλόνι του σπιτιού σου.

H 17ΛΕΠΤΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΜILEY CYRUS ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΜΗΡΟΥΣ

Η προπόνηση με την οποία θα κάψεις το επίμονο λίπος.

3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙΣ ΩΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗ ΣΤΑ PUSH-UPS

Το push-up challenge που πρέπει να δοκιμάσεις.

ΚΑΨΕ ΛΙΠΟΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΜΗΡΩΝ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΛΕΠΤΑ

Ο γρήγορος τρόπος να βελτιώσεις ένα από τα πιο σέξι, αλλά παραμελημένα, σημεία του σώματός σου.

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΠΟΔΙΑ

Το 8λεπτο πρόγραμμα με το οποίο θα γυμνάσεις τους μηρούς και θα τονώσεις τις γάμπες.

H BRITNEY SPEARS ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΣΟΥ

Η γυμναστική που κάνει η Britney Spears μαζί με τον Sam Asghari είναι fitness και couple goals μαζί.

ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΛΑΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙΣ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΥΤΙΕΝ ΣΟΥ

Με αυτές τις ασκήσεις η πλάτη σου θα δείχνει ακόμα πιο ωραία με το μαγιό.

ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ FITNESS ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΣ

Το 20λεπτο πρόγραμμα που θα σε επαναφέρει ακόμα κι αν νιώθεις εντελώς ''σκουριασμένη''.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.