Η HALLE BERRY ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΦΙΞΕΙΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΘΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΜΠΑΛΑΣ (ΚΙ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΣΟΥ)

3 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν θα νιώσεις φανταστικά με το σώμα σου.

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 3 (ΝΑΙ ΤΡΕΙΣ) ΦΟΡΕΣ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ

Τελικά τι είναι καλύτερο; Να γυμνάζεσαι πριν ή αφού φας πρωινό;

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ; ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΓΟΝΑΤΑ ΚΑΙ (BONUS) ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΜΗΡΟΥΣ

Μια άσκηση, δύο οφέλη. Καιρός να την δοκιμάσεις αν σου αρέσει το τρέξιμο.

ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ SQUATS ΚΑΙ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ

Για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν είναι τι κάνεις, αλλά τι δεν κάνεις, ακόμα και στη γυμναστική.

Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΡΗ

Η κίνηση που θα μειώσει τις πιθανότητες να φύγεις από την προπόνηση με τραυματισμένο ώμο ή πλάτη.

ADVERTISING

ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ; ΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΓΥΜΝΑΣΕΙΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙΣ

Πώς μπορείς να χτίσεις τέλεια οπίσθια ακόμα κι αν έχεις πρόβλημα στα γόνατα.

ΘΕΣ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ JENNIFER LOPEZ; ΓΥΜΝΑΣΟΥ 30' ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ

Ποια δε θα 'θελε το κορμί της JLo; Υπάρχει κάποια που είπε όχι;

6 ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΟΓΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΣΑΝ ΠΟΥΛΑΚΙ. ΚΙ ΑΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΫΠΝΙΑ.

Οι 6 πιο αποτελεσματικές στάσεις γιόγκα για να νικήσεις την αϋπνία (και παράλληλα να τεντωθείς!).

ΕΣΚΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ; ΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ

3 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να νιώσεις (πολύ) καλύτερα μετά από ένα μεγάλο γεύμα.

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η SHAKIRA ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΤΑ ΔΙΑΣΗΜΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΗΣ

Η personal trainer της Shakira αποκάλυψε πώς γυμνάζει μηρούς και γλουτούς.

ADVERTISING

Η ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ''ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ'' ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΛΑΤΗ, ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑ

Γυμνασμένη πλάτη, γραμμωμένα χέρια και δυνατή κοιλιά. Done, done & done.

ΝΑ ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΟΥ

Ένας πλήρης οδηγός που θα σε βοηθήσει να έχεις μια ιδέα των επιδόσεών σου.

ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΑΝΙΔΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Τόσα ακριβώς λεπτά πρέπει να κάνεις σανίδα για να έχεις αποτέλεσμα.

Η ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η SELENA GOMEZ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΑ ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΗΣ

Η personal trainer της διάσημης pop star αποκάλυψε την κίνηση-κλειδί για τέλεια οπίσθια.

ΧΤΙΣΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΟΥ ΜΕ 30' BODY COMBAT

Ένας συνδυασμός πολεμικών τεχνών θα σε βοηθήσει να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ, ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ

Αυτή η επίμονη «κούρμπα» που σχηματίζεται χαμηλά στην κοιλιά σου; Ε, υπάρχει τρόπος να φύγει.

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΜΝΑΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ

Πώς θα γυμνάσεις το πιο θηλυκό σημείο του σώματός σου.

ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ (ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ) ΑΡΙΘΜΟ ΘΕΡΜΙΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Για να έχεις μια ρεαλιστική εικόνα του τι συμβαίνει πραγματικά στο σώμα σου.

ΠΩΣ Η ALICIA VIKANDER ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΤΗΣ LARA CROFT ΜΕΣΑ ΣΕ 3 ΜΗΝΕΣ

Με αυτή τη μέθοδο γυμναστικής η Alicia πήρε 5 κιλά μυικής μάζας για το ρόλο της ως Tomb Raider

TO ΝΕΟ FITNESS TREND ΛΕΓΕΤΑΙ ''PLOGGING'' ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΤΡΕΞΙΜΟ ΜΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ

Εσύ θα έτρεχες καθαρίζοντας παράλληλα τους δρόμους από τα σκουπίδια; Αυτό είναι το τελευταίο trend στο τρέξιμο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.