H άσκηση με την οποία η Halle Berry έχει αποκτήσει κοιλιακούς ''πέτρα''

Main Image

Η Catwoman μας δείχνει μια αποτελεσματική παραλλαγή της σανίδας.

Ακόμα κι αν το θέμα είναι γονιδιακό, σίγουρα συμβάλλει το γεγονός ότι η Halle Berry ακολουθεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής που περιλαμβάνει σωστή διατροφή και άσκηση. Χάρη σε αυτά άλλωστε διατηρεί αυτό το απίστευτα εντυπωσιακό σώμα.

Αν υπάρχει ένα σημείο που κάνει τα σαγόνια να πέφτουν αυτό είναι οι κοιλιακοί της. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσουμε ότι ξέρουμε τον τρόπο να τους αποκτήσεις κι εσύ.

ADVERTISING

g

Coming for you 2018

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Halle Berry (@halleberry) στις

 

Πρόσφατα, η βραβευμένη ηθοποιός ξεκίνησε ένα πρότζεκτ στο Instagram που πολύ μας αρέσει. Στο #Fitness Friday, όπως το αποκαλεί, κάθε Παρασκευή, αποκαλύπτει ασκήσεις από το πρόγραμμα γυμναστικής της, tips και μυστικά που τη βοηθούν να διατηρεί αυτό το κορμί (κι αλάτι). Και δεν μπορούμε να σκεφτούμε ένα λόγο για να μην ακολουθήσουμε τις συμβουλές της.

Έτσι, ενώ στο πρώτο ποστ μας μίλησε για τον τρόπο που το μποξ άλλαξε τη fitness ρουτίνα της, στο δεύτερο αποκάλυψε την τοπ άσκηση που κάνει για να «χτίσει» κοιλιακούς: pull plank.

F

ADVERTISING

It’s fitness Friday. You asked how to get started? It’s simple... you just decide to start! You decide today that you are worth it! Trust me, I know it’s hard to focus up and dedicate time to working out each day, but with 24 hours in a day you can surely take ONE and dedicate it to YOU! You don’t need a fancy gym to get started - all you need is a living room, a patio, a kitchen floor, a driveway or a backyard, and a water bottle. This simple exercise is called a plank pull. This starts to strengthen your core, and a strong core has been key to my workouts. Each week until the launch of hallewood I’m going to pick a question that you ask and Peter and I will do our best to answer. First, we were asked: if you have weight to lose, is it better to lose weight before you start working out? Peter says it’s best do them simultaneously. You can start by walking each day or doing jumping jacks for cardio, while using very light weights, or again holding water bottles in each hand if you don’t have weights. And you can also start the plank pulls. Here’s to getting started! Swipe to see the plank

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Halle Berry (@halleberry) στις

 

«Δεν χρειάζεσαι καν γυμναστήριο για να το κάνεις. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα σαλόνι ή μια αυλή ή το πάτωμα της κουζίνας σου κι ένα μπουκάλι νερό», γράφει στη λεζάντα της φωτογραφίας (το μπουκάλι κυρίως επειδή είναι μέρος της άσκησης).

Για να κάνεις τη συγκεκριμένη παραλλαγή της σανίδας που προτείνει η 51χρονη ηθοποιός, ξεκινάς παίρνοντας θέση για την κλασική σανίδα με βραχίονες. Παράλληλα τοποθετείς ένα μπουκάλι νερό μπροστά σου. Απλώνεις το ένα χέρι για να πιάσεις το μπουκάλι και το φέρνεις στο σημείο που προηγουμένως ακουμπούσε ο αγκώνας σου φροντίζοντας να κρατάς το χέρι σου κοντά στο σώμα σου και τη μέση σου στο ύψος της (δηλαδή να μη βυθίζεται προς το πάτωμα). Επαναλαμβάνεις αρκετές φορές και αφού τελειώσεις με το ένα χέρι, «δουλεύεις» το άλλο.

Πατώντας το δεξί βελάκι πάνω στη φωτογραφία του ποστ θα δεις κι ένα σύντομο βιντεάκι που δείχνει ακριβώς την άσκηση.

«Αυτή η κίνηση ενδυναμώνει τον κορμό και ο δυνατός κορμός είναι το κλειδί για να αντέχεις στη γυμναστική», γράφει.

Ευχαριστούμε Halle!

Κεντρική φωτογραφία: Jordan Strauss/Invision/AP

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.