Η άσκηση που γίνεται παντού και θα κάνει τους κοιλιακούς σου να φανούν

Main Image

Τα V-ups θα φέρουν (επιτέλους) τα αποτελέσματα που θέλεις.

Ανάμεσα στις «επαναστατικές» μεθόδους για να γυμνάσεις, να ενδυναμώσεις και να αναδείξεις ένα περήφανο σετ κοιλιακών είναι να γυμναστείς. «Ναι εντάξει, το ξέρουμε αυτό», θα πεις. «Το θέμα είναι ότι δεν έχουμε όρεξη προλαβαίνουμε».

Αφού λοιπόν υπάρχει αυτή η έλλειψη διάθεσης χρόνου, το καλύτερο που έχεις να κάνεις ΔΕΝ είναι να απλώσεις τα πόδια στον καναπέ και να περιμένεις να γίνει το θαύμα (πράγμα απόλυτα θεμιτό πλην αναποτελεσματικό), αλλά να γίνεις πιο επιλεκτική.

ADVERTISING

Έτσι, όταν θα ξαναφορέσεις το κολάν και θα τραβήξεις για το γυμναστήριο ή, τέλος πάντων, θα γυμναστείς από το σπίτι, φρόντισε στο πρόγραμμα να συμπεριλάβεις και τα V-ups.

Inline Image

Τι εστί V-ups

Είναι οι κοιλιακοί σε σχήμα V και για να είμαστε πιο ακριβείς οι κοιλιακοί που κάνεις από θέση σε σχήμα V. Ποια η διαφορά τους με τις υπόλοιπες εκδοχές κοιλιακών; Τονώνουν και ενδυναμώνουν όλο τον κορμό: Άνω και κάτω κοιλιακούς, πλάτη, μέση και bonus μηρούς.

Χρειάζεται πολλή προσοχή με τα V-ups αν δεν θέλεις να τραυματιστείς, δεδομένου ότι «κρατάς» τη θέση ασκώντας δύναμη από την κοιλιά.

ADVERTISING

Πώς θα κάνεις τα V-ups

m

Τρία σετ των 10 επαναλήψεων είναι ένας καλός αριθμός για να ενεργοποιήσεις την περιοχή.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.