12 λεπτά και 2 βαράκια αρκούν για να εξαφανίσεις το περιττό λίπος από τα μπράτσα

Main Image

Εύκολες ασκήσεις για να ενδυναμώσεις και να γυμνάσεις μια σχετικά «δύσκολη» περιοχή του σώματός σου.

Είναι η περιοχή που, σε αντίθεση με τους άντρες που φροντίζουν να τη γυμνάσουν πρώτη, μια γυναίκα θα βάλει σε τελευταία μοίρα. Μιλάω για τα χέρια. Είναι επειδή δεν θέλει να έχει καλοσχηματισμένα χέρια; Όχι. Συνήθως είναι επειδή θα δώσει σημασία σε άλλες περιοχές όπως γλουτούς, μηρούς (το γνωστό booty) και κοιλιά.

Ώρα να δώσεις και στα χέρια σου σημασία. Το αξίζουν. Ένα ζευγάρι καλοσχηματισμένα μπράτσα είναι το εργαλείο για να αναδείξεις και το πιο απλό αμάνικο.

ADVERTISING

Τα χέρια θέλουν αφοσίωση. Δεν γυμνάζονται από τη μία μέρα στην άλλη. Όταν όμως το πάρεις απόφαση, γίνονται θαύματα. Μάλιστα αν συνδυάζεις σωστή διατροφή με άσκηση, θα τα δεις να παίρνουν σχήμα και να αποκτούν τη σωστή μυική γράμμωση σε πολύ πιο σύντομο διάστημα.

Σου έχω ακόμα ένα καλό: γυμνάζοντας χέρια, γυμνάζεις παράλληλα στήθος και πλάτη.

Παρακάτω θα δεις μια προπόνηση που, προσωπικά, με έχει βοηθήσει πολύ να κάνω μια δυναμική αρχή. Διαρκεί μόλις 12 λεπτά και είναι εξ' ολοκλήρου αφιερωμένη στα χέρια σου. Κατά προτίμηση καλό είναι να την κάνεις στο γυμναστήριο διότι θα χρειαστείς οπωσδήποτε αλτήρες (βαράκια) -εκτός αν έχεις σπίτι σου οπότε κανένα πρόβλημα.

ADVERTISING

g

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.