5 σημάδια ότι την έχεις αρπάξει και πώς να μην αρρωστήσεις

Main Image

Κυκλοφορούν πολλές ιώσεις, αλλά εμείς ξέρουμε πώς θα προστατευτείς.

Ο καιρός δε μας τα λέει καλά και μαζί με εκείνον έχει αρχίσει να κλατάρει και ο οργανισμός σου. Παντού βλέπεις κόσμο να φυσάει τη μύτη του, να φτερνίζεται, να κρυώνει, να βήχει και γενικά να σκορπά μικρόβια. Πώς να μην την αρπάξεις;

Η αλήθεια είναι πως οι βιταμίνες και η σωστή διατροφή είναι πάντα ένας πολύ καλός σύμμαχος για το δυνατό ανοσοποιητικό. Παρόλ' αυτά, οι ιώσεις είναι πολύ ύπουλες και μπορούν να πολεμήσουν σκληρά ακόμα και τους πιο ισχυρούς οργανισμούς. Αν νιώθεις κάπως κουρασμένη, ξυπνάς με βαρύ κεφάλι, μπουκωμένη μύτη, πονάει ο λαιμός σου και όλα αυτά τα ύποπτα σημάδια που δείχνουν ότι ετοιμάζεσαι να πέσεις στο κρεβάτι, υπάρχει ακόμα χρόνος να σωθείς.

ADVERTISING

Κοιμήσου όταν νιώθεις κουρασμένη

Όχι δεν είναι χαζό. Πρέπει να ακούς τις ανάγκες του κορμιού σου, οπότε όταν νιώθεις ότι θες να κοιμάσαι για μέρες, ίσως είναι ο τρόπος του οργανισμού σου να σου πει ότι εξασθενεί το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Σύμφωνα με μια έρευνα, όσοι κοιμούνται λιγότερο από επτά ώρες την ημέρα, είναι σχεδόν τρεις φορές πιθανότερο να κρυώσουν από εκείνους που κλείνουν το οκταωράκι στο κρεβάτι τους.

Πιες πολλά υγρά για να ξεμπουκώσει η μύτη σου

Όταν συνειδητοποιήσεις ότι δεν μπορείς να αναπνεύσεις σωστά από τη μύτη, τότε ίσως η ρινική σου κοιλότητα χρειάζεται λίγη υγρασία προκειμένου να εμποδίσει τα ψυχρά μικρόβια από το να εγκατασταθούν. Οι γρίπες είναι μικρές ασθένειες του ανώτερου αναπνευστικού και τα συμπτώματα αρχίζουν συνήθως να εμφανίζονται στη μύτη. Μπορείς να βοηθήσεις τον οργανισμό σου με το να τον ενυδατώνεις, γεγονός που θα κρατήσει τη βλέννα σου λεπτή και εύκολη να περάσει και έτσι οι βλεννώδεις μεμβράνες σου θα διατηρούνται υγρές.

Κάνε γαργάρα με αλατόνερο αν σε ενοχλεί ο λαιμός

Μπορεί να φαίνεται παράδοξο, αλλά το αλάτι μειώνει τη φλεγμονή. Βοηθά στο να μικρύνει το οίδημα και η βλέννα στο πίσω μέρος του λαιμού και των ρινικών διόδων, όπου βρίσκονται και οι υποδοχείς του βήχα. Βάλε μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι σε ένα ποτήρι ζεστό νερό. Απλά φρόντισε να μην το καταπιείς.

Ανασηκώσου με μαξιλάρια αν έχεις βήχα

Μπορεί να πρέπει να ξαπλώνεις για να ξεκουράζεσαι και να αναρρώνεις, αλλά το να οριζοντιώνεσαι εντελώς δεν σου κάνει καλό, αφού η βαρύτητα μπορεί να προκαλέσει συμφόρηση στη ρινική κοιλότητα και να την κάνει να στάζει στο λαιμό σου, κάνοντάς τον ξηρό, και δημιουργώντας τελικά σε σένα βήχα και πόνο. Δοκίμασε να κοιμηθείς βάζοντας ορισμένα επιπλέον μαξιλάρια κάτω από τον αυχένα σου, θα σε ανακουφίσει.

ADVERTISING

Κάνε ελαφριά άσκηση αν "βράζει το στήθος σου"

Η τακτική άσκηση συμβάλλει σημαντικά στο να μένεις υγιής κατά τη διάρκεια της ζωής σου. Μία εξήγηση γι' αυτό είναι οτι βοηθά στην εξάτμιση των μικροβίων από τους πνεύμονες και τους αεραγωγούς. Έτσι, αν αρχίζεις να νιώθεις συμφόρηση στην περιοχή του στήθους σου, κάνε χαλαρές ασκήσεις που δε θα ανεβάσουν τους παλμούς σου πάνω από τους 100/λεπτό και πίνε νερό.

ΤΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΖΙΝ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ

5 εναλλακτικές για τις ζεστές μέρες που δεν αντέχεις το τζιν παντελόνι.

ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ: ΨΗΦΙΣΕ ΠΟΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΑΦΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΓΙΑΝΝΗ

Ποια θα έβλεπες στο πλευρό του Ηλία μετά την αποχώρηση της Μαρίνας;

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η VALERIE ΑΠΟ ΤΟ ''ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΜΠΕΡΒΕΡΛΙ ΧΙΛΣ''

Η 44χρονη Tiffani Amber Thiessen θα είναι πάντα η Valerie που αγαπάμε να μισούμε.

ΤΑ 5 ''ΚΛΕΙΔΙΑ'' ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

Κανείς δε θα πει πως ο δρόμος είναι εύκολος. Όμως υπάρχουν τα εργαλεία για να το καταφέρεις.

ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΝΟ: ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΜΥΘΟΣ;

Πόσο επιδρά η ηλικία στις συνήθειες του ύπνου;

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.