ΕΞΟΔΟΣ

Αυτή είναι η απόδειξη ότι ο Σάκης Ρουβάς δε φεύγει ποτέ από τη μόδα

Υπάρχει κάτι που κάνεις κάθε χρόνο; Κάτι σαν τα γενέθλια ας πούμε, αλλά που να μην έχει προκαθοριστεί κοινωνικά να πρέπει να το γιορτάσεις, απλά να το θες πολύ, να σου αρέσει, να το απολαμβάνεις και να το κάνεις για τον εαυτό σου.

Κάτι τέτοιο είναι για μένα ο Σάκης Ρουβάς. Πρέπει να έχω δηλώσει εκατομμύρια φορές ότι είμαι μια “ψύχραιμη” Ρουβίτσα και – αισίως στα 25 μου – τον ακολουθώ ακόμα κάθε χρόνο όπου κι αν εμφανίζεται, παραδοσιακά και φανατικά. Φέτος λοιπόν το πρόγραμμα είχε “Κέντρο Αθηνών”, τις κολλητές μου, τον Σάκη, την Πάολα και την Τάμτα. Και ήρθε και το άγρυπνο μάτι της διευθύντριας, Δήμητρας Τσιγγενέ. Το λες και ωραίο παρεάκι.

Το Κέντρο Αθηνών ήταν κατάμεστο, με την παγιέτα και τα metallics των θαμώνων να σε τυφλώνουν κάθε που έπεφτε το φως και αντανακλούσε τη λάμψη του ρούχου. Ήταν μια κάποια καλή προθέρμανση, όταν πρόκειται να βγει στη σκηνή ο άνθρωπος που έχει καταπιεί προβολέα και ακούει στο όνομα Σάκης Ρουβάς.

ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ

Μιλώντας για τον Σάκη, θέλω να κάνω μια παρένθεση και να καταθέσω το προσωπικό μου, δριμύ κατηγορώ απέναντι σε όλους όσους κατακρίνουν εμάς που αν και δεν προτιμούμε τα αντίστοιχα κέντρα ελληνικού τραγουδιού για τη διασκέδασή μας, ενδίδουμε στον κορυφαίο Έλληνα σταρ. Καθόλου δε θα απολογηθώ, παρά θα επιχειρηματολογήσω με γεγονότα: οι κολλητές μου που καθόλου Ρουβίτσες δεν ήταν παλαιότερα, είδαν τον Σάκη πριν από μερικά χρόνια live να κάνει show κι έκτοτε κάθε χρόνο μου λένε εκείνες πρώτες να πάμε να τον δούμε. Προκαλώ λοιπόν και τα πιο αγύριστα κεφάλια να ζήσουν αυτή την εμπειρία, διότι το “Δεν έχει σίδερα η καρδιά σου να με κλείσει, δεν έχει σίδερα για να με φυλακίσει”, δεν είναι το ίδιο να το βλέπεις/ακούς να συμβαίνει μπροστά σου ολοζώντανο, με τον Σάκη να δίνει ρεσιτάλ, ενώ το τραγουδάει πιθανότατα για δισεκατομμυριοστή φορά στη ζωή του.

Κι εκεί που πίνουμε λοιπόν το ποτό μας και συζητάμε για το τι μπορεί να δούμε στη συνέχεια, ενώ στη σκηνή η Κασσιανή δίνει ρεσιτάλ, γυρνάμε το κεφάλι στα δεξιά και τι να δούμε: ο Σάκης στέκεται δίπλα στο τραπέζι μας, κουνιέται στο ρυθμό της Κασσιανής και μόλις παίρνει χαμπάρι ότι τον είδαμε μας χαμογελάει. Ακολούθησαν καρδιοχτύπια, λιποθυμίες και μερικοί “άσπροι πάτοι” προκειμένου να συνέλθουμε απ’ το σοκ.

 

Η Τάμτα ανέλαβε να μας ψυχαγωγήσει με ένα φοβερό, αστραφτερό bodysuit και dance επιτυχίες δικές της, αλλά και ξένες, ενώ την πλαισίωναν χορεύτριες με μάσκες που απεικόνιζαν την ίδια την τραγουδίστρια. Φοβερή σκηνοθεσία του Απόλλωνα Παπαθεοχάρη. Η αποθέωση ήρθε όταν τα φώτα χαμήλωσαν και η Τάμτα ξεκίνησε να τραγουδάει το Creep καθισμένη στην άκρη της πίστας. Μέχρι που έβγαλε την περούκα της για να απογειώσει το ρεφρέν και καταχειροκροτήθηκε απ’ όλους.

 

 

Κάπου εκεί δίνει τη σκυτάλη στην Πάολα, και όλο το μαγαζί σηκώνεται να φωτογραφίσει – χειροκροτήσει την τραγουδίστρια που φοράει ένα ολόλευκο φόρεμα σαν σεντόνι, ενώ το stage ανυψώνεται. Λίγα λεπτά μετά, κι αφού μας έχει καλησπερίσει με την χαρακτηριστική φωνή της, το “σεντόνι” απομακρύνεται για να μείνει με μια ολόσωμη, μαύρη κολλητή φόρμα. Στη συνέχεια τραγούδησε τις επιτυχίες της, χόρεψε, τα ‘δωσε όλα πάνω στη σκηνή, ο κόσμος ανταποκρίθηκε με φοβερό χειροκρότημα όταν η ίδια ρώτησε “Γουστάρετε;” και λίγη ώρα μετά αποχώρισε για να ανέβει στη σκηνή ο θεός.

 

Ίσως το κείμενο θα έπρεπε κάπου εδώ να τελειώνει, αφού η αλήθεια είναι πως έχω λίγες μνήμες από το πρόγραμμα του Σάκη. Αν δεν το ζήσεις, δεν έχει νόημα κι αν το ζήσεις ολοκληρωτικά μετά δεν τα θυμάσαι επακριβώς για να τα γράψεις. Θαρρώ πως υπάρχουν και βίντεο στα οποία εγώ ουρλιάζω “Κάποια μέρα το ξέρω καλά, θα γυρίσεις ξανά να μου πεις πως μετάνιωσες γι’ αυτό φεύγω πρώτος εγώ, πρέπει τρόπο να βρω να υπάρχω χωρίς εσένα”, αλλά ευτυχώς τη στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες η Δήμητρα λείπει κι έτσι θα γίνω ελεγχόμενα ρεζίλι. Αν και δεν νιώθω καμία ντροπή όταν λέω πως βράχνιασα επειδή τραγουδούσα δυνατά το “Θα μαι μια ζωή δίπλα σου εγώ να μη σου συμβεί τίποτα κακό”. Η απόδειξη ότι ο Σάκης δε φεύγει ποτέ από τη μόδα είναι ότι ακόμα υπάρχουν γυναίκες που σηκώνονται από το τραπέζι, έχοντας παρατηρήσει ενδελεχώς τις θέσεις των σεκιουριτάδων, ξεγλυστρούν και φτάνουν πάνω στη σκηνή, στην αγκαλιά του Σάκη, για να τον φιλήσουν, να τον αγγίξουν και να τραγουδήσουν μαζί του δυο λόγια “Σε θέλω σαν τρελός σαν τυφλός που ψάχνει φως”.

 

Όλο το μαγαζί ήταν όρθιο, τα βίντεο και οι φωτογραφίες έπεφταν βροχή, ενώ οι Ρουβίτσες ξελαρυγγιαστήκαμε τραγουδώντας παλιότερα και νέα τραγούδια του Σάκη. Οι χορεύτριες που τον πλαισίωναν ήταν όπως πάντα εκείνες που μάλλον συγκέντρωσαν τις περισσότερες κατάρες της βραδιάς, αφού όλες θα θέλαμε να είμαστε στη θέση τους, ενώ ο Σάκης ήταν όπως είπε και η φίλη Μυρτώ, καλύτερος από κάθε άλλη φορά που τον έχουμε δει. Η βραδιά φυσικά είχε και ντουέτα του Σάκη με την Τάμτα, ενώ το πρόγραμμα έκλεισε με εκείνον και την Πάολα μαζί στη σκηνή – κι εμένα να φωνάζω “κι άλλο κι άλλο κι άλλο”.

 

Σημείωμα – ερωτική εξομολόγηση για τον τραγουδιστή

Σάκη μου, μια χάρη θέλω μόνο να σου ζητήσω. Βάλε ξανά στο πρόγραμμα “Το χρόνο σταματάω”. Γιατί να ξέρεις αυτό το τραγούδι είναι πολύ υποτιμημένο ενώ στην πραγματικότητα εκφράζει όλα όσα νιώθουμε όταν σε βλέπουμε πάνω στη σκηνή. Τα φιλιά μου στα παιδιά. Άντε και στην Κάτια.

Πληροφορίες

Το Κέντρο Αθηνών θα λειτουργεί και για ένα εκρηκτικό τριήμερο την Πρωτοχρονιά, Παρασκευή 30/12, Σάββατο 31/12 και Κυριακή 1/1, και κάθε Παρασκευή και Σάββατο.

Τηλέφωνο Κρατήσεων: 210-3454108 / 210-3454888

Πειραιώς 142 & Π.Ράλλη, Αθήνα