Τι σχέση έχει η πίτσα με την απόδοσή σου στη δουλειά;

Main Image

Κι όμως το πεπερόνι επηρεάζει την παραγωγικότητά σου. Ειδικά αν συνδυάζεται με μια καλή κουβέντα.

Τι θέλει ο εργαζόμενος για να φορτσάρει; Πίτσα και γλυκόλογα, σύμφωνα με μία νέα έρευνα, η οποία αναζήτησε εκείνα που κίνητρο ώστε να δουλέψουμε με κέφι και δεν είναι αύξηση. Πιάσε μια σπέσιαλ και πες μου πόσο μ' αγαπάς, αφεντικό.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο The Cut του New York Magazine και αποτελεί μία πρωτοβουλία του σημαντικού καθηγητή Ψυχολογίας και συγγραφέα Dan Ariely. O Ariely επέλεξε ως δείγμα πληθυσμού μια ομάδα εργαζομένων οι οποίοι συναρμολογούν τσιπάκια υπολογιστών σε εταιρεία τεχνολογίας στο Ισραήλ, τους χώρισε σε 3 γκρουπ και τους έταξε διαφορετική ανταμοιβή στην περίπτωση που έπιαναν τον εβδομαδιαίο στόχο: Στους μεν υποσχέθηκε μπόνους 30 δολαρίων, στους δε πίτσες. Στους υπόλοιπους υποσχέθηκε πως αν ήταν παραγωγικοί, ο διευθυντής τους θα τους έλεγε "μια καλή κουβέντα" μέσω μηνυμάτων.

ADVERTISING

Ποιος κέρδισε;

Η πίτσα!

Η παραγωγικότητα της ομάδας των εργαζομένων που είχαν να περιμένουν την πίτσα αυξήθηκε κατά 6,7% ήδη από τη Δευτέρα. 6,6% άνοδος απόδοσης παρατηρήθηκε και στο γκρουπ πως ως επιβράβευση είχαν οριστεί τα κομπλιμέντα. Τα δολάρια όχι μόνο συγκίνησαν λιγότερο κατά 4,9% την πρώτη μέρα- λογικό, ποιος σώζεται με πενταροδεκάρες;- αλλά την Τρίτη η ομάδα έπεσε σημειώνοντας πτώση κατά 13,2%. Εκείνοι που το πήγαν δυναμικά μέχρι το τέλος ήταν κι εκείνοι που τελικά έφαγαν την πίτσα. Σύμφωνα με το πνεύμα της έρευνας ο συνδυασμός του πρώτου και του δεύτερου βραβείου θα ήταν ο ιδανικός.

ADVERTISING

Όλα αυτά σίγουρα ισχύουν για λίγο. Μετά από 2-3 εβδομάδες πίτσας, σε πάω στοίχημα πως η ζυγαριά θα βάραινε πιο πολύ προς τα χρήματα και η καλή κουβέντα ως ανταμοιβή δεν θα έφτανε, οι πράξεις θα είχαν πιο πολύ σημασία. Έτσι κι αλλιώς, το πολύ ζυμάρι παχαίνει.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.