''Βλάχο βλάχο τον καημό μου'' και μερικά ακόμα facts για τη δήλωση του Πέτρου Κωστόπουλου

Main Image

Πάμε στα βλαχικά για καφέ, με τον Πέτρο Κωστόπουλο.

«Έκανα μόνο καλό. Εγώ πιστεύω ότι ξεβλάχεψα σε μεγάλο βαθμό, ξεβλάχεψα ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού, το οποίο εκείνη τη στιγμή έψαχνε την Ευρώπη». Τάδε έφη, Πέτρος Κωστόπουλος. Ήταν μια κακή δήλωση; Ναι. Αναμφισβήτητα.

#1 Είχε ένα ψήγμα αλήθειας; Σίγουρα. Για περισσότερο από μια δεκαετία – και σε μια εποχή, χωρίς social ή digital media, με αργή «ροή» πληροφορίας – τα περιοδικά της Ιmako, υπήρξαν υποδείγματα - γραφής, ύφους, art, graphics και αισθητικής. Πολλά, συγκαταλέγονται στις «συλλεκτικές στιγμές» του ελληνικού περιοδικού Τύπου, Aκόμα και οι υπερβολές (ναι, υπήρξαν πολλές) ή τα «παραστρατήματα» στη θεματολογία τους δεν το αναιρούν αυτό. Με άλλα λόγια ; Ναι, γράφαμε για το σεξ και για βυζιά. Αλλά και για πολιτική, σινεμά, μουσική, θέατρο. Για την Τζένη Χειλουδάκη. Και για τον Καστοριάδη και για τους Hell’s Angels και για την Μερκούρη.

ADVERTISING

#2 Είναι απορίας άξιο γιατί όλη αυτή η λαϊκή οργή στρέφεται κατά των περιοδικών και όχι π.χ. κατά των κακών πολιτικών, των απόντων δημιουργών, των διανοούμενων, των συγγραφέων, των στιχουργών, της τηλεόρασης. Προφανώς, όλοι οι Έλληνες δεν ήταν επί μια εικοσαετία κλεισμένοι σε ένα δωμάτιο, διαβάζοντας «ΚΛΙΚ» ή «Νitro», με ένα πιστόλι στον κρόταφο.

#3 Τα περιοδικά αυτά, δεν ήταν «του Κωστόπουλου» - όχι μόνο. Ήταν γεννήματα της εποχής τους (σ.σ. παρακαλώ, ας μην αρχίσουμε τώρα το παλιό τροπάρι για το «κακό lifestyle που κατέστρεψε την Ελλάδα», my ass…), με την οποία «συνομιλούσαν» διαρκώς, αλλά και όλων των νέων, ανήσυχων, ξέφρενων, υπερβολικά ταλαντούχων ανθρώπων που δούλεψαν σε αυτά. Όποιος επιλέγει να το αγνοεί αυτό, είναι μικρόνοος.

Inline Image NDP Photo Agency

#4 Ναι, αντιγράψαμε ανενδοίαστα το Actuel, το GQ, το Vanity Fair, τη Vogue, την «Ευρώπη». Όχι γιατί ήταν «Ευρώπη», αλλά γιατί τα ξένα έντυπα ήταν πιο όμορφα, είχαν θέματα που σου ανατίναζαν τον εγκέφαλο, φωτογραφίες που άλλαζαν την προοπτική μας για τον κόσμο. Κατά τα άλλα, εμείς, «Ευρώπη» νιώθαμε πάντοτε. Και βλάχοι, επίσης.

ADVERTISING

#5 Παρ΄όλα αυτά, όταν ο Πέτρος Κωστόπουλος δηλώνει πως «ξεβλάχεψε» τους Έλληνες εννοεί ακριβώς αυτό που λέει, επειδή… ΟΚ είναι ο Πέτρος. Η ταπεινότητα δεν υπάρχει στη λίστα με τα προσόντα του. Αλλά μπορείς τουλάχιστον να του αναγνωρίσεις την δημιουργική τρέλα, το όραμα, την αγάπη και τα «γκάζια» για τα έντυπά του και το γεγονός πως έδωσε στους συντάκτες του απεριόριστη – ή σχεδόν – ελευθερία έκφρασης.

#6 Το ότι με πολλούς από αυτούς τους συντάκτες είναι ακόμα πλακωμένος ή βρίσκεται στα δικαστήρια, επειδή τους χρωστάει χρήματα, από αμοιβές και αποζημιώσεις είναι επίσης γεγονός - κι ας σταματήσει πια αυτό το παραμύθι με τον «καημένο εκδότη που ξεπλήρωσε τους εργαζόμενους και έμεινε στον άσο». (σ.σ. Ή κάντε συνέντευξη ή κάντε δημόσιες σχέσεις !).

#7 Το πιο αστείο γεγονός όλης αυτής της ιστορίας είναι πως για το θέμα κλήθηκε να κάνει δήλωση ο πρόεδρος της «Συντροφιάς Βλάχων Αθήνας»

#8 Στο Twitter στο #Κωστόπουλος_βλάχος θα βρείς μερικά ξεκαρδιστικά tweets για το θέμα. («Βλάχο, βλάχο τον καημό μου» κ.λπ)

#9 Μ’αυτά και μ’αυτά, μάθαμε όλοι πως ο Πέτρος άνοιξε σαντουϊτσάδικο στο Κολωνάκι. (Τελικό συμπέρασμα, στα βλάχικα : any publicity is good publicity).

Inline Image NDP Photo Agency

ΤΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΖΙΝ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ

5 εναλλακτικές για τις ζεστές μέρες που δεν αντέχεις το τζιν παντελόνι.

ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ: ΨΗΦΙΣΕ ΠΟΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΑΦΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΓΙΑΝΝΗ

Ποια θα έβλεπες στο πλευρό του Ηλία μετά την αποχώρηση της Μαρίνας;

ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η VALERIE ΑΠΟ ΤΟ ''ΧΤΥΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΜΠΕΡΒΕΡΛΙ ΧΙΛΣ''

Η 44χρονη Tiffani Amber Thiessen θα είναι πάντα η Valerie που αγαπάμε να μισούμε.

ΤΑ 5 ''ΚΛΕΙΔΙΑ'' ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

Κανείς δε θα πει πως ο δρόμος είναι εύκολος. Όμως υπάρχουν τα εργαλεία για να το καταφέρεις.

ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΝΟ: ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΜΥΘΟΣ;

Πόσο επιδρά η ηλικία στις συνήθειες του ύπνου;

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.