Στον ANAΜESA κόσμο της Αννούσας Μελά

Main Image

Για την Αννούσα Μελά το shopping είναι μία εμπειρία με πολύ συναίσθημα.

Δύο ερωτήματα σχηματίζονται στο κεφάλι σου μετά τα πρώτα λεπτά γνωριμίας μαζί της. Νούμερο 1: Πώς τα προλαβαίνει όλα; Νούμερο 2: Πώς γίνεται να είναι έτοιμη για πάρτι ανά πάσα ώρα και στιγμή; Η Αννούσα Μελά είναι ασταμάτητη και η ικανότητά της να ελίσσεται επαγγελματικά και πνευματικά, αξιοθαύμαστη. Ένας άνθρωπος που τα δίνει όλα γιατί γουστάρει να βρίσκεται ψυχή και σώμα σε όσα αγαπά, σε όσα την κάνουν να νιώθει δυνατή, χαρούμενη, περήφανη. Μία γυναίκα πολύπλευρη που κάθε της ιδιότητα την συμπληρώνει χωρίς να την περιορίζει.

Η λέξη «Ανάμεσα» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του βιβλίου της ζωής της. Στο 24 της οδού Νίκης στο ANAΜESA concept store καταλαβαίνεις πως όλα τα κομμάτια ενώνονται με τρόπο δημιουργικό και αλλιώτικο. «Υπάρχει ψυχή, έχει γέμισμα, εμβαδόν. Δεν είναι μόνο τετραγωνικά. Αυτή είναι η διαφορά του σε σχέση με ό,τι άλλο υπάρχει. Υπήρχε η ανάγκη έκφρασης για κάτι παραπάνω μετά από αρκετά χρόνια στο blogging, στο στιλ, στην ομορφιά, στην επικοινωνία.

ADVERTISING

To ANAΜESA είναι project lego. Εξελίσσεται διαδραστικά, όπως και ξεκίνησε. Με μερικά ρούχα γιατί έτσι κι αλλιώς τα ρούχα είναι παιχνίδι και δε γινόταν να μην υπάρχουν.

Με τη μόδα λειτουργούμε σημειολογικά και λόγω του δικού μου θεατρικού υπόβαθρου και γενικότερα με την πεποίθηση πως αυτό που φοράμε είναι μία visual γλώσσα. Ξεκίνησε μόνο με γυναικείο ρούχο, μπήκε στη συνέχεια το ανδρικό, το παιδικό και τα design objects. Ένας χώρος φτιαγμένος χώρος με instagram προσανατολισμό.»

Inline Image Φωτογραφίες: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου - Watkinson

Σπουδάζει Θεατρολογία στην Αθήνα, περιπλανιέται στο κέντρο και μαθαίνει να το αγαπά, φεύγει για το Λονδίνο, σπουδάζει Media and Art, μαζεύει εικόνες και επιστρέφει. Είναι έτοιμη, ήταν πάντα έτοιμη, να μπει στα βαθιά. Είναι από εκείνους τους ανθρώπους που επιζητούν τα βαθιά, τα δύσκολα, τα περίπλοκα. Έχει άλλη γοητεία η επιτυχία αν έχεις ξεκινήσει από εκεί. Μένει στο Παλαιό Φάληρο αλλά η καρδιά χτυπάει για το κέντρο της Αθήνας, χτυπάει (λίγο πιο γρήγορα) στο κέντρο που αγάπησε όσο ακόμα ήταν φοιτήτρια.

ADVERTISING

«Πάρκαρα μία ημέρα απέξω, τρία χρόνια πριν, πράγμα σπάνιο. Πώς να βρεις θέση στην περιοχή. Ενώ είναι ένα σημείο από το οποίο έχω περάσει τόσες φορές, το κοίταξα και κάτι μου έκανε. Πώς κοιτάς τον φίλο σου τον κολλητό και μία ημέρα τον βλέπεις κάπως αλλιώς. Είπα αυτό είναι. Δεν είδα τίποτα. Ήταν μία αίσθηση. Και ξεκίνησε.»

Inline Image

«Κατεβαίνω στο μαγαζί. Το απόλυτο τίποτα. Είχε πολύ ωραία ενέργεια ο χώρος, αυτό το κατάλαβα από την πρώτη στιγμή. Παλιά ήταν αποθήκη για αιθέρια έλαια και πριν από αυτό το είχε ένας παππούς 90 χρόνων που ήταν τσαγκάρης και έφτιαχνε χειροποίητα παπούτσια χορού και θεάτρου. Μπαίνοντας εδώ και μαθαίνοντας την ιστορία του χώρου από τον ιδιοκτήτη είπα πως είναι αυτό που θέλω. Ακόμα κι αν είχα μία αμφιβολία, διαλύθηκε. Ήταν κάρμα. Έχω κρατήσει και το παλιό έπιπλο που υπήρχε μέσα. Μου αρέσει να υπάρχει μία σύνδεση πραγμάτων και χώρων. Δεν έρχεσαι από το πουθενά. Συνδέεσαι με ό,τι υπάρχει και αλληλεπιδρά γύρω σου. Είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί θεωρώ πως μιλάμε για μία αίσθηση που ξεκινά από έναν άνθρωπο και μεγαλώνει μέρα τη μέρα.»

Πώς είναι αυτό που περνάς το δρόμο και τον πέρασε κι εκείνος και συναντηθήκατε κι αν είχες  μπει σε ταξί δε θα τον είχες δει. Αυτό.

Inline Image

21 Δεκεμβρίου 2014 το ANAΜESA concept store ανοίγει επίσημα τις πόρτες του. Πριν μπεις ρίξε μία ματιά στο πατάκι. «With a twist». Μότο, στάση, φιλοσοφία. Όλα είναι ένα παιχνίδι. Και τα παιχνίδια ξέρεις έχουν μέσα τους μία παιδικότητα που σε κρατά ζωντανή και δραστήρια. Μιλάει γρήγορα και κουνά τα χέρια της σαν να προσπαθεί να ντύσει τις λέξεις. Να τις τονίσει. Να σε κάνει να καταλάβεις πως η αγάπη της για το αντικείμενο είναι η κινητήριος δύναμη.

«Τα ρούχα τα διαλέγω ένα ένα. Δεν μπορώ να σε καλέσω σπίτι μου να σου μαγειρέψω και να έχει πάρει άλλος τα υλικά. Τα υλικά ίδια αλλά η δική μου συνταγή θα είναι λίγο διαφορετική. Είναι απαιτητικό. Να μπορείς να είσαι συνεπής και φρέσκος. Τα ρούχα χωρίς τη δική μας διαχείριση είναι απλά υφάσματα. Μόνο τους δεν έχουν storytelling. Υπάρχει μία χρυσή τομή ανάμεσα στο basic και το in fashion. Είσαι ανάμεσα. Το ρούχο σε κάνει να ξεχωρίζεις ενώ ταυτόχρονα αφομοιώνεται πανεύκολα σε αυτό που είσαι εσύ. Πρέπει να απευθυνθείς σε μία ευρεία γκάμα κοινού. Και μεγαλύτερες γυναίκες που θέλουν να εμπλακούν σε όλο αυτό.

Inline Image

Δεν έχει σχέση με την κατανάλωση. Θα εκφραστώ, θα εμπνευστώ, θα συναντήσω κόσμο που κάτι θα μου πει, θα υπάρξει μία ενέργεια που θα λειτουργήσει αθροιστικά, θα δημιουργήσει αυτό που λέγεται έμπνευση και δημιουργία. Ήταν μία μεγάλη επιθυμία μου, μία φυσική εξέλιξη. Όπως ένα παιδί που μεγαλώνει και δε χωράει στα παλιά του ρούχα. Θες να κάνεις κι ένα επόμενο βήμα. Δεν αφήνεις όσα έχεις κατακτήσει αλλά έχεις ανάγκη και από κάτι ακόμα. Όποιος ερχόταν μιλούσαμε και κάπως μέναμε και καφέ στον καφέ η προσέγγιση άρχισε να γίνεται ολιστική. Πρακτικά δεν ήταν ολοκληρωμένο και έγινε μόνο του. Με πήγε. Έτσι φτιάχτηκε και το καφέ, σαν μία σχέση που εξελίχθηκε. Τη δεύτερη χρονιά λειτουργίας έπεσε ο ενδιάμεσος τοίχος. Εκτός του ότι έχουμε πολύ καλό καφέ, έχουμε και τον πιο στιλάτο, είναι χρωματιστός.».

Inline Image

Κάθε συσκευασία περιλαμβάνει και 3-4 tips πέρα από τα βασικά και όσα είχες σκεφτεί. Δεν αγοράζεις ρούχα, αγοράζεις μία εμπειρία περιποίησης. Οι σκέψεις της είναι γρήγορες. Βρίσκεται ανάμεσα σε όλα. Το όνομα της ταμπέλας κάθε άλλο παρά τυχαίο ήταν. «Σε ρόλους, τάσεις, αποφάσεις, χώρες, ανθρώπους. Ποτέ δεν είσαι μόνος, πάντα είσαι ανάμεσα σε κάτι.» Λίγο πριν φύγω είχε μία ακόμα ιστορία να μου διηγηθεί.

Inline Image

«Λίγο καιρό πριν ήρθε direct μήνυμα στο instagram. Μία κοπέλα μου συστήθηκε και μου είπε πως είναι από το Conde Naste Traveller και πως θα έκαναν ένα μεγάλο αφιέρωμα για την Αθήνα και θέλουν να το φωτογραφίσουν και το Anamesa. Δεν απάντησα. Πίστεψα πως μας τρολάρουν. Ήρθε δεύτερο μήνυμα με τη μέρα και την ώρα της φωτογράφισης. Απάντησα. Ειδοποίησα εδώ πως συμβαίνει αυτό και τους είπα πως δε θα έρθει μάλλον κανείς αλλά ας το ξέρουν. Στο τελευταίο μήνυμα που έστειλαν ρώτησα πώς μας βρήκαν. Είχε έρθει η αρχισυντάκτρια στην Αθήνα για κάποια άλλη δουλειά, είχε περάσει από εδώ και το είχε σημειώσει. Η φωτογράφιση έγινε αλλά και πάλι θεωρούσα πως δε θα μπει πουθενά. Μετά από λίγο κυκλοφόρησε το περιοδικό και το θέμα φιλοξενήθηκε και στην κινέζικη έκδοση.»

Inline Image

Σύμπαν σε άκουσα. Συμβαίνει κάτι τέτοιο και σου δίνει ένα κίνητρο. Είμαι της άποψης πως αν πραγματικά το πιστεύεις θα έρθει.

ANAMESA concept store

Νίκης 24, Σύνταγμα

ADVERTISING

3 SMOOTHIES ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ''ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ'' ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Το σωστό πρωινό χωράει και σε ένα ποτήρι.

TO ΜΠΙΚΙΝΙ ΤΗΣ KAIA GERBER ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Η Kaia Gerber φοράει το μπικίνι της και δημιουργεί το επόμενο beach trend.

ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ ΤΗ ΘΩΜΑΗ ΑΠΕΡΓΗ ΣΤΟ INSTAGRAM ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ

Να γιατί δεν πρέπει να τα βάζεις με τη Θωμαή.

Ο ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΣΟΥ

Το κόλπο που θα σε βοηθήσει να κερδίσεις και χώρο και χρόνο.

ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΕΣ

Το κόλπο με τη μάσκαρα για πιο μακριές βλεφαρίδες.


SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.