Άλλαξε τη σχέση της με το φαγητό, πήρε 12 κιλά σε μυς και πρέπει να δεις το κορμί της

Main Image

Μήπως τελικά η λύση δεν είναι να χάσεις, αλλά να πάρεις κιλά;

Η Gabby Male είναι ακόμα ένα κορίτσι που αντιμετώπιζε προβλήματα με την εικόνα του κορμιού της και έμαθε να το αγαπάει έχοντας περάσει από το στάδιο που το μισούσε και χωρίς να το ξέρει, ουσιαστικά έκανε κακό στον εαυτό της.

Έχοντας τα λάθος πρότυπα και την πλέον ακατάλληλη λογική ώστε να οδηγηθεί στα ανθυγιεινά αποτελέσματα των μοντέλων που έβλεπε, αποφάσισε κάποια στιγμή να κάνει κάτι καλύτερο για τον εαυτό της και άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο έβλεπε το φαγητό: χωρίς τύψεις κι ενοχές, αλλά σαν το μέσο που θα την οδηγήσει στην εικόνα που πραγματικά θέλει να δει κοιτάζοντας στον καθρέφτη της.

ADVERTISING

Αν δεν πιστεύεις τα θαύματα που μπορεί να κάνει η γυμναστική, δες το κορμί της στα 59 κιλά και στα 71. Ή δες τη διαφορά που είχα εγώ στο τζιν μου όταν έχασα μόλις 3 κιλά, αλλά ήταν όλα λίπος. Διάβασε και τα όσα γράφει και η Gabby και θα καταλάβεις για τι πράγμα μιλάω.

instabody

*Dont comment which body you like better or I’ll block you lol. Read this caption please. Too many girls (and guys!) are suffering and we need to speak up!* . LEFT: focusing on that thigh gap and making my body as small as possible. “Take up less space, be fragile, be light, the smaller the better”. Eating 1,200 for 4 months, cardio and a little lifting, no cheat meals or ANY off meals. No social events to prevent going off track. No restaurants, no alcohol. Tracking every bite of food that enters my body. A broken relationship with food, and myself. . . RIGHT: fixed relationship with food. The best mental health of my life. Focus- to be stronger, be confident, be happy. Eating around 1,800-2,200 and living LIFE. Eating out occasionally and freely. Tracking here and there to stay aware. Lifting heavier, cardio 2-3x a week. Going out every once and a while, alcohol 1 time a week (in moderation). A healthy loving relationship with myself and those around me. Freedom from the constant thought of food. . . Does any of this sounds familiar? Maybe you are going through the mindset of where I was on the left. Or maybe you’ve been there and bounced back like me. Or maybe you never had to deal with this. The more I talk to you all, the more I coach people and hear your stories I have found that THIS HAPPENS TO SO MANY GIRLS (and guys!!!). You get into fitness, truly wanting to better yourself. Then you see changes, become obsessive, take it too far, realize you have a slight problem, and then have to work double the time to fix the broken mentality and physical damages that come with eating so little for so long. This is happening to TOO MANY PEOPLE. Too many people developing disordered eating/legit eating disorders and just destroying their relationship with food and their body image. . . How do we fix this? Educate. I didn’t know what I was doing was unhealthy. I didn’t know how many calories I needed. I thought carbs were the enemy, so I avoided them. I thought less food= better. I DIDN’T KNOW! We need to educate people (especially younger people) about what is healthy, and how to safely reach your goals. So to all you fitspos, use your audience to educate!

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gabby Male (ACE-CPT) (@gmalefit) στις

« ΑΡΙΣΤΕΡΑ: ήθελα το κενό ανάμεσα στα μπούτια και να κάνω το σώμα μου όσο πιο μικροσκοπικό γίνεται. "Να πιάνω λιγότερο χώρο, να είμαι εύθραυστη, να είμαι ελαφριά, όσο πιο αδύνατη, τόσο το καλύτερο". Έτρωγα 1200 θερμίδες για τέσσερις μήνες, έκανα αερόβιο και λίγα βάρη, δεν είχα ελεύθερα γεύματα. Δεν έβγαινα για να μην ρισκάρω το να βγω εκτός του πλάνου μου. Δεν πήγαινα σε εστιατόρια, δεν έπινα αλκοόλ. Μετρούσα κάθε μπουκιά φαγητού που έμπαινε στον οργανισμό μου. Μια κακή σχέση με το φαγητό και τον εαυτό μου.

ΔΕΞΙΑ: Σωστή σχέση με το φαγητό. Η καλύτερη νοητική κατάσταση σε όλη μου τη ζωή. Συγκεντρώνομαι στο να είμαι πιο δυνατή, με περισσότερη αυτοπεποίθηση και χαρούμενη. Τρώω 1800-2200 θερμίδες και ζω τη ζωή μου. Τρώω έξω περιστασιακά και ελεύθερα. Μετράω πού και πού για να γνωρίζω τι γίνεται. Σηκώνω πιο πολλά βάρη, κάνω αερόβιο 2-3 φορές την εβδομάδα. Βγαίνω μια στο τόσο και πίνω αλκοόλ μια φορά την εβδομάδα. Μια υγιής σχέση αγάπης με τον εαυτό μου και τους άλλους γύρω μου. Είμαι ελεύθερη από το να σκέφτομαι συνέχεια το φαγητό.

ADVERTISING

[...]Ξεκινάς με το fitness, θέλοντας να βελτιώσεις τον εαυτό σου. Μετά βλέπεις τις αλλαγές, παθαίνεις εμμονή, το παρατραβάς, συνειδητοποιείς ότι έχεις ένα μικρό πρόβλημα και στη συνέχεια πρέπει να δουλέψεις διπλά ώστε να διορθώσεις το διαταραγμένο σου μυαλό και τις φυσικές φθορές που δημιουργούνται με το να τρως τόσο λίγο για τόσο καιρό[..] Πώς το διορθώνουμε; Μορφωθείτε. Δεν ήξερα πως ό,τι έκανα ήταν ανθυγιεινό. Δεν ήξερα πόσες θερμίδες χρειαζόμουν. Νόμιζα ότι οι υδατάνθρακες είναι ο εχθρός, οπότε τις απέφευγα. Πίστευα ότι το λιγότερο φαγητό είναι καλύτερο για μένα. Δεν γνώριζα. Πρέπει να ενημερώσουμε ειδικά τους νέους ανθρώπους για το τι είναι υγιεινό και πώς να φτάσουμε με ασφάλεια τους στόχους μας.»

Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΒΑΪΤΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ: "ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΛΕΣΒΙΑ;"

Η ηθοποιός δέχθηκε μια αδιάκριτη ερώτηση και απάντησε αναλόγως.

ΤΑ 3 ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΟ ΣΕΞ

Μια μικρή βοήθεια για τις επιδόσεις του στο κρεβάτι, πριν φτάσετε μέχρι εκεί.

Ο ΞΗΡΟΣ ΚΑΡΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ

Αν θέλεις να χάσεις τα τρία τελευταία κιλά τότε αυτό το σνακ καλό θα ήταν να το αποφύγεις.

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΠΛΩΣΕΙΣ ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ

Τα σεντόνια τα έπλυνες, τα άπλωσες, τα μάζεψες, Τώρα ποιος τα διπλώνει;

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.