ΟΙ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η BEYONCÉ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ (ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑ)

Η Beyoncé οφείλει το σώμα της στον χορό και σε αυτές τις 5 ασκήσεις.

ADVERTISING

3 ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕΟ RESOLUTION ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ)

Οι λόγοι που αποδεικνύουν ότι οι νέες αποφάσεις πρέπει να παίρνονται αρχές φθινοπώρου και όχι στα μέσα στης σεζόν.

STRESS EATING: 5 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΗΜΑ ΛΟΓΩ ΑΓΧΟΥΣ

Τα tips που θα σε βοηθήσουν να μειώσεις το ασυναίσθητο τσιμπολόγημα λόγω άγχους.

ΤΑ 4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟ

Τα βήματα για να πετύχεις όσα θες χωρίς να φοβάσαι αλλά και πώς να χρησιμοποιήσεις το φόβο υπέρ σου.

ADVERTISING

4 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ ΣΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟ

Τα ερωτήματα που πρέπει να κάνεις στο γυναικολόγο σου και σου λύνουν σημαντικές απορίες.

JESSICA SIMPSON: Ο PERSONAL TRAINER ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ ΕΧΑΣΕ 45 ΚΙΛΑ

Πώς η Jessica Simpson κατάφερε να χάσει σταδιακά 45 κιλά, με ισορροπημένη διατροφή και άσκηση, μετά τη γέννα του τρίτου παιδιού της.

Η ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

Ο καθένας ξεχωριστά έχει έναν σημαντικό και μοναδικό ρόλο που του έχει ανατεθεί από το Σύμπαν τη στιγμή που γεννήθηκε.

ADVERTISING

ΟΙ 4 ΙΔΑΝΙΚΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟ

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου εξηγεί ποιες διατροφικές ομάδες συνδυάζονται και τι σου προσφέρουν.

Η ΜΑΓΙΚΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΓΕΡΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΗ ΛΑΒΕΙΣ

Eσύ είσαι σίγουρη ότι λαμβάνεις την απαραίτητη βιταμίνη D κάθε μέρα; Τρεις ψεκασμοί καθημερινά είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι.

POWER NAPS: ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΝΤΩΣ ΔΥΝΑΜΗ Ή ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΑΫΠΝΙΑΣ;

Τα power naps μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε την ημέρα μας ή σημαίνει ότι δεν κοιμόμαστε επαρκώς το βράδυ;

ADVERTISING

H GIGI HADID ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ BOXING ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ. ΤΑ 3 ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΟΥΝ

H Gigi σου προτείνει να κάνεις boxing κι εμείς σου δίνουμε 3 λόγους για να το ξεκινήσεις.

ΟΙ 6 ΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΟΛΛΟΥΝ ΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ

Οι τροφές που θέτουν σε ταχύτερη λειτουργία τον μεταβολισμό σου και σε βοηθούν να χάσεις κιλά.

Η JESSICA ALBA ΓΥΜΝΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ

Η Jessica Alba προτιμά την ησυχία του σπιτιού της και αυτό είναι το κλασικό πρόγραμμα γυμναστικής της.

ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΔΕΞΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ

Αν ξεχνάς και χάνεις την ισορροπία σου πριν την περίοδο, μην ανησυχείς. Έχει κι αυτό την εξήγησή του.

Ο ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙΣ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ

Το μυστικό για να μειώσεις τη ζάχαρη βρίσκεται σε μία καθημερινή σου συνήθεια.

ΤΑ 5 ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟ

Τα βήματα που σε βοηθούν να αποκτήσεις μία καλύτερη καθημερινότητα, χωρίς να νιώθεις μία μόνιμη ματαιότητα λόγω της δουλειάς.

ΤΟ 15ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PILATES ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η KATE HUDSON ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Η Kate Hudson είναι ορκισμένη fan του pilates και έχει βρει τις στοχευμένες ασκήσεις που της χαρίζουν υπέροχα πόδια και επίπεδη κοιλιά.

ΤΑ 2 ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΑ TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δεν γεννηθήκαμε όλοι με το χάρισμα της σωστής επικοινωνίας, αλλά το θετικό είναι πως είναι κάτι που πολύ εύκολα μαθαίνεται. Σωστή επικοινωνία σημαίνει καλύτερες σχέσεις.

ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ

Η χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι αποτέλεσμα του παραμορφωτικού φακού μέσα από τον οποίον το Εγώ σε κάνει να βλέπεις τον εαυτό σου.

ΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ

Οι μικρές διατροφικές αλλαγές που πρέπει να κάνεις για να μειώσεις το άγχος σου και ίσως δεν τις είχες σκεφτεί μέχρι σήμερα.

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η JENNIFER ANISTON ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ''ΦΕΤΕΣ''

Το πρόγραμμα γυμναστικής της Jennifer Aniston που ενδυναμώνει τον κορμό και της χαρίζει αυτούς τους υπέροχους κοιλιακούς.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΥΤΟΕΞΕΤΑΣΗ ΜΑΣΤΟΥ: ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΒΗΜΑΤΑ

Ένα από τα βασικά "όπλα" για την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού είναι η αυτοεξέταση. Φρόντισε, λοιπόν, να την κάνεις σωστά, ακολουθώντας πέντε απλά βήματα.

CHEAT MEALS: ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ Ή ΜΗΠΩΣ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ;

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου εξηγεί αν πρέπει να υποκύπτεις στα cheat meals.

Η ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ

Πίσω από κάθε άσχημη ή άτυχη στιγμή κρύβεται πάντα μια ευκαιρία που θέλει υπομονή, ψυχραιμία και καθαρό μυαλό για να την ανακαλύψεις.

ΠΡΟΩΡΗ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ: ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ

Ο Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ηλίας Ριζάκος, μάς λέει ποια είναι τα πιο κλασικά συμπτώματα της πρόωρης εμμηνόπαυσης.

Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ

Αν ο τρόπος που μιλάς για τον εαυτό σου είναι σκληρός, απομακρύνεσαι από μία ζωή γεμάτη ευτυχία.

ΧΟΥΜΟΥΣ Ή ΓΟΥΑΚΑΜΟΛΕ: ΠΟΙΟ DIP ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ;

Αν τρως και χούμους και γουακαμόλε, δες ποιο είναι καλύτερη επιλογή. Μήπως τελικά είναι και τα δύο;

H HALLE BERRY ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΑ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Η Halle Berry σου δείχνει 5 ασκήσεις με βαράκια για να αποκτήσεις σούπερ γυμνασμένα χέρια.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ: ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ

Ανοίγουμε το κεφάλαιο "καρκίνος του μαστού" και με τη βοήθεια της Παθολόγου-Ογκολόγου Έλενας Λινάρδου δίνουμε απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα.

ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου δίνει τα φώτα της ώστε να επανέλθεις στα κανονικά κιλά σου, χωρίς να πεινάσεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.