7 συνδυασμοί τροφών που κάνουν απίστευτο καλό στην υγεία σου

Main Image

Τα πιο ωφέλιμα food pairings.

Οι συνδυασμοί τροφών με σκοπό την τέρψη- το λεγόμενο food pairing- είναι γνωστό στη γαστρονομία. Ωστόσο, πέρα από την απόλαυση, υπάρχει και το χρήσιμο του πράγματος. Οι παρακάτω συνδυασμοί τροφών έχει αποδειχθεί επιστημονικά πως κάνουν καλό στην υγεία και μάλιστα σε συγκεκριμένες λειτουργίες του οργανισμού.

ADVERTISING

Μήλο & κόκκινα μούρα

Το ένα φρούτο συμπληρώνει το άλλο και τα δυο μαζί συνθέτουν ένα πανίσχυρο αντικαρκινικό δίδυμο, σύμφωνα με έρευνα δημοσιευμένη στην Αμερικανική Επιθεώρηση της Διατροφής. Οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες του μήλου ολοκληρώνονται από εκείνες των μούρων και το αποτέλεσμα πλήττει τα καρκινικά κύτταρα.

Κρεμμύδι & ρεβίθια

Για φοβερή ενέργεια. Σύμφωνα με μελέτη του 2010 στο Journal of Agricultural and Food Chemistry, οι ενώσεις θείου στα κρεμμύδια, το σκόρδο συμβάλλουν στην απορρόφηση του σιδήρου και ψευδάργυρο από σπόρους και όσπρια, όπως είναι τα ρεβίθια. Ο σίδηρος εμπλέκεται στη μεταφορά οξυγόνου στο σώμα, οπότε μια ανεπάρκεια σιδήρου μπορεί να προκαλέσει κόπωση. Γι' αυτό ο συγκεκριμένος συνδυασμός είναι τόσο πολύτιμος.

Tofu & jalapenos

Μία ένωση με πανίσχυρη αντιφλεγμονώδη δράση. Επιστήμονες στην Κορέα διαπίστωσαν πως η γενιστίνη, μια ισοφλαβίνη που εντοπίζεται στα προϊόντα σόγιας, όταν συνδυάζεται με την αντιοξειδωτική καψαϊκίνη των καυτερών jalapenos, μειώνουν την πιθανότητα εμφάνισης του καρκίνου και τις καρδιακές παθήσεις.

ADVERTISING

Πράσινο τσάι & χυμός λεμονιού

Αντιοξειδωτικά στο φουλ, χάρη στις κατεχίνες του τσαγιού και τη σύσταση των εσπεριδοειδών. Έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία με 40.000 συμμετέχοντες έδειξε πως η κατανάλωση πράσινου τσαγιού με φυσικό λεμόνι βοηθάει στην ταχύτερη απορρόφηση των κατεχινών από τον οργανισμό.

Σολομός & σουσάμι

Συνδυασμός που μειώνει δραστικά τα συμπτώματα του προεμμηνορρυσιακού συνδρόμου. Η βιταμίνη D του σολομού (μία μερίδα καλύπτει σημαντικό μέρος της ημερήσιας ανάγκης σου) βρίσκει το ασβέστιο του σουσαμιού και ο πόνος περνάει πιο εύκολα. Αν δε θες σουσάμι, τρως τον σολομό με kale ή με αμύγδαλα (αντί για γαλακτοκομικά που δεν ταιριάζουν καθόλου γευστικά).

Γιαούρτι & μπανάνα

Το καλύτερο γεύμα που μπορείς να φας μετά την προπόνηση. Η σωματική άσκηση καίει τη γλυκόζη, οπότε τα υπογλυκαιμικά επεισόδια είναι πιο συνηθισμένα τότε. Ρίχνοντας μια μπανανούλα μέσα σε γιαούρτι, αναπληρώνεις ενέργεια με υδατάνθρακα και νιώθεις πληρότητα με πρωτεΐνη.

Ψάρι & κρασί

Τερπνό κι ωφέλιμο το ψαράκι με το λευκό κρασί, αφού σύμφωνα με Ιταλούς ερευνητές οι γυναίκες που τα προτιμούν σε συνδυασμό (ειδικά όταν το ψάρι είναι σαρδέλα, σολομος ή πέστροφα), έχουν υψηλότερα ποσοστά Ω3 λιπαρών οξέων στο αίμα τους και λιγότερες πιθανότητες εμφάνισης ωχράς κηλίδας (η κυριότερη αιτία τύφλωσης). Οι πολυφαινόλες του κρασιού συμβάλλουν στην απορρόφηση των Ω3 από τον οργανισμό. Στην υγειά σου λοιπόν.

ADVERTISING

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΤΑΚΟΥΝΙΑ

Πες αντίο στις φουσκάλες, γιατί από εδώ και πέρα θα φοράς τα νέα σου τακούνια με άνεση.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ

Τι λένε οι έρευνες για το πότε είναι η ιδανική ώρα της ημέρας να κάνουμε σεξ;

ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ REESE WITHERSPOON ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ

Η Reese Witherspoon συχνά πυκνά μας δείχνει στο Instagram το σπίτι της.

5 ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΣ BRUNCH ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Το Σαββατοκύριακο ενδείκνυται για βόλτα στην πόλη, πάντα με τη συνοδεία απολαυστικού φαγητού.

10 ΜΑΥΡΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΣΟΥ

Η Renee Zellweger φόρεσε ένα κομψό μαύρο φόρεμα και μας υπενθυμίζει τη διαχρονική αξία του ρούχου αυτού.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.