Η επιστήμη μίλησε: Το junk food μπορεί να γίνει σύμμαχός σου στην απώλεια βάρους

Main Image

Η απόλυτη δικαίωση για όλα αυτά τα βράδια που αφεθήκαμε στην αγκαλιά μιας πίτσας.

«Όταν ακούω junk food το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι κακά λιπαρά και τριγλυκερίδια». Να μια πρόταση που δεν έχει εμποδίσει ποτέ κανέναν να φάει την αγαπημένη του «βρωμιά».

Από την άλλη, λίγο διαβασμένη να είσαι, ξέρεις ότι δεν πρόκειται για το πιο ωφέλιμο φαγητό του πλανήτη, ειδικά αν προσπαθείς να χάσεις βάρος. Έτσι μπορεί να απολαμβάνεις το πρόχειρο φαγητό αλλά πάντα έχοντας και τις τύψεις παρέα να σου φωνάζουν «πάλι τρως αηδίες, πότε θα βάλεις μυαλό» και τέτοια.

ADVERTISING

Μια νέα έρευνα υποστηρίζει ότι δεν χρειάζεται. Ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Δεν πρόκειται για πλάκα, δεν είναι κάποιο κακούγουστο αστείο «έτσι για να γελάσουμε» αλλά για fact που, όπως αποδείχθηκε, είναι πέρα για πέρα αληθινό.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Αυστραλία σε μία ομάδα 51 παχύσαρκων ανδρών τους οποίους οι μελετητές υπέβαλαν σε δίαιτα που μείωνε τις καθημερινές θερμίδες κατά 1/3. Οι συμμετέχοντες της πρώτης ομάδας ακολούθησαν το διατροφικό πρόγραμμα για 16 εβδομάδες. Οι συμμετέχοντες της δεύτερης ομάδας ακολούθησαν τη δίαιτα για δύο εβδομάδες και για τις επόμενες δύο τους επέτρεψαν να τρώνε ό,τι θέλουν. Ύστερα πάλι από την αρχή και ξανα για δύο εβδομάδες δίαιτα. Το αποτέλεσμα εκπλήσσει.

Οι παχύσαρκοι της δεύτερης ομάδας κατάφεραν να χάσουν περισσότερο βάρος και λίπος (7,5 κιλά πιο συγκεκριμένα 7,5).

Κι εδώ είναι το σημείο που αναρωτιέσαι «ΓΙΑΤΙ; Πώς έγινε αυτό;»

ADVERTISING

Όπως υποστηρίζουν οι ερευνητές, ο λόγος που είχαν αυτά τα αναπάντεχα αποτελέσματα ήταν επειδή τα σώματά των συμμετεχόντων της δεύτερης ομάδας είχαν την ευκαιρία να ξεκουραστούν αντί να δουλεύουν υπερωρίες για να καίνε αποθηκευμένες θερμίδες.

Έτσι, η απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια των περιόδων, που οι συμμετέχοντες κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες, έγινε ευκολότερη.

Όντως ο οργανισμός, σε περιόδους δίαιτας, έχει ανάγκη από διαλείμματα ώστε ο μεταβολισμός να ξαναπαίρνει τα πάνω του (γι' άλλωστε οι διαιτολόγοι δίνουν ένα «ελεύθερο γεύμα» την εβδομάδα). Σε διαφορετική περίπτωση παρουσίαζεται το φαίνομενο της κολλημένης ζυγαριάς που ναι, δεν είναι άλλο από αυτό που ενώ είσαι αυστηρή με τη διατροφή σου παύεις να χάνεις κιλά.

Και τώρα σε αφήνουμε να πετάξεις από τη χαρά σου με την ησυχία σου. Απλώς μη το δεις σαν δικαιολογία και αρχίσεις να τρέφεσαι αποκλειστικά με τηγανητές πατάτες.

ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΖΩΔΙΟ

Οι δείκτες προσωπικής ευτυχίας του καθενός μας, σύμφωνα με το άστρο του.

Η ΣΤΑΣΗ ΥΠΝΟΥ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΑΝ ΠΟΝΑΕΙ Η ΜΕΣΗ ΣΟΥ

Ο τρόπος που κοιμάσαι μπορεί να σε κάνει να πονέσεις.

Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΚΟΤΣΟΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠ Ο,ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ

Δες πώς θα πετύχεις το τέλειο beach bun.

ΤΑ 3 ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΤΟ ΣΕΞ

Μια μικρή βοήθεια για τις επιδόσεις του στο κρεβάτι, πριν φτάσετε μέχρι εκεί.

ΤΑ 6 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΑΠΙΣΤΟΥ ΑΝΤΡΑ

Ποιότητες προσωπικότητας ενός αρσενικού μπερμπάντη.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.