Τα 6 θαυματουργά οφέλη του βερίκοκου (τώρα που είναι και η εποχή του)

Main Image

Κάτι ήξερε η Δήμητρα από τους «Απαράδεκτους» όταν έτρωγε βερίκοκα στο κρεβάτι.

Πότε είναι η εποχή του χαριτωμένου μικρού φρούτου; Ξεκινάει γύρω στα τέλη Μαΐου και το βρίσκεις φρέσκο μέχρι τον Αύγουστο. Αν σου αρέσουν τα φρούτα που δε χρειάζονται μία ώρα για να τα κόψεις και να τα καθαρίσεις (βλ. καρπούζι), πάρε βερίκοκα που τρώγονται και σκέτα αλλά και συνδυαστικά με άλλα σνακ. Αυτό που θα σε πείσει ότι πρέπει να γίνουν μέρος της καθημερινής σου διατροφής, είναι τα παρακάτω 6 οφέλη που σε κάνουν να «σφύζεις» από υγεία.

ADVERTISING

1

 

Είναι θρεπτικά, με λίγες θερμίδες

Φάε 2 φρέσκα βερίκοκα και θα πάρεις 34 θερμίδες, πολλές φυτικές ίνες, βιταμίνη Α, C, E και κάλιο. Περιέχει επίσης όλα τα αντιοξειδωτικά που δρουν κόντρα στις ελεύθερες ρίζες του σώματος, γι αυτό και συστήνεται να το τρώμε με τη φλούδα, ώστε να παίρνουμε όλα τα θρεπτικά στοιχεία.

Μειώνουν το οξειδωτικό στρες

Το οξειδωτικό στρες έχει συνδεθεί με την παχυσαρκία και τις καρδιακές νόσους και προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες. Πρόκειται για συστατικά που είναι επιβλαβή για τα κύτταρα και που τα αντιοξειδωτικά είναι σε θέση να εξουδετερώνουν. Σε μία έρευνα 2.300 ανθρώπων, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η υψηλή πρόσληψη φλαβονοειδών (που βρίσκεις και στα βερίκοκα) σχετιζόταν με πολύ χαμηλότερα ποσοστά οξειδωτικού στρες.

ADVERTISING

Δες κι αυτό: Η άσκηση με τις ανάσες που θα σε βοηθήσει να καταπολεμήσεις το άγχος

Καλύτερο δέρμα

Ο ήλιος, το καυσαέριο και το κάπνισμα λειτουργούν πάντα επιβαρυντικά για το δέρμα. Οι βιταμίνες C και Ε που περιέχονται στα βερίκοκα μπαίνουν στη μάχη υπέρ του δέρματος εξουδετερώνοντας τις ελεύθερες ρίζες και σε προστατεύουν από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου. Επιπλέον, η Β καροτίνη μειώνει, σύμφωνα με έρευνα, το ρίσκο των εγκαυμάτων, κατά 20%.

Δυσκοιλιότητα τέλος

Ένα φλιτζάνι βερίκοκα κομμένα σε φέτες σου δίνει 3 γραμμάρια φυτικές ίνες, βοηθώντας σε στην πέψη αλλά διατηρώντας και υγιή τα επίπεδα της χοληστερόλης και των σακχάρων.

Διάβασε κι αυτό: Οι 5 τροφές που είναι γεμάτες προβιοτικά

Σε ενυδατώνουν

Όπως τα περισσότερο φρούτα, έτσι και τα βερίκοκα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, πράγμα που βοηθά στη ρύθμιση της πίεσης, στη θερμοκρασία του σώματος και στους καρδιακούς παλμούς. Επίσης, τα βερίκοκα είναι ιδανικά σαν σνακ μετά τη γυμναστική γιατί αναπληρώνουν τα υγρά και τους ηλεκτρολύτες που έχασες. Τα φρούτα σε ενυδατώνουν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι οκ να μην πίνεις νερό, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Μπαίνουν εύκολα στην καθημερινότητά σου

Είτε είναι φρέσκα, είτε αποξηραμένα, γίνονται πεντανόστιμο σνακ με διάφορους τρόπους. Φρέσκα και δροσερά από το ψυγείο, σε κομμάτια μέσα σε σαλάτα ή γιαούρτι, σε σάλτσα με κοτόπουλο (ως πιο γκουρμέ επιλογή) αλλά και σαν βασικό συστατικό σε τάρτες ή κέικ, ώστε να φας γλυκό σε πιο light εκδοχή.

ADVERTISING

ΤΑ 4 ΖΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΑΝ ΣΤΡΕΙΔΙΑ

Τα 4 ζώδια που δεν μπορείς να «διαβάσεις» με τίποτα.

CHEAT MEALS: ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ Ή ΜΗΠΩΣ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ;

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου εξηγεί αν πρέπει να υποκύπτεις στα cheat meals.

ΣΕΞ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ: 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ

Ο Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ηλίας Ριζάκος, μας λέει τι είναι αυτό που πρέπει να προσέξεις και αν τελικά είναι ασφαλές να κάνεις σεξ ενώ έχεις περίοδο.

ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΝΟΝΗΣ ΔΟΥΝΙΑ

Η Νόνη Δούνια ανοίγει το σπίτι της και μιλά για τον νέο της ρόλο, για τις ενδυματολογικές επιλογές της αλλά και την οικογένειά της.

ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ''ΑΛΗΘΙΝΑ'' ΚΟΡΜΙΑ ΤΟΥΣ

Διάσημες γυναίκες ποστάρουν φωτογραφίες στα social media χωρίς φίλτρα και photoshop. Καλώς όρισες αλήθεια.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.