Πώς θα χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές, χωρίς να πεινάσεις

Main Image

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου δίνει τα φώτα της ώστε να επανέλθεις στα κανονικά κιλά σου, χωρίς να πεινάσεις.

Η επιστροφή από τις διακοπές δεν έχει μόνο τη μελαγχολία των αναμνήσεων μίας μαγικής παραλίας ή των όμορφων στιγμών που ήταν γεμάτες ανεμελιά, βόλτες και χαλάρωση. Έχει και τη μελαγχολία της ανάμνησης μίας τεράστιας βάφλας με πραλίνα και παγωτό, της γαριδομακαρονάδας με μισό κιλό ψωμί και των κοκτέιλ με 5 κουταλιές ζάχαρη (το λιγότερο). Αν πήρες μερικά κιλάκια στις διακοπές σου, είναι απολύτως φυσιολογικό και δεν υπάρχει λόγος να τα βάζεις με τον εαυτό σου. Τώρα που μπήκαμε σιγά σιγά στους κανονικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, είναι πιο εύκολο να επανέλθουμε στη διατροφή που κάναμε πριν τις διακοπές. Η διατροφολόγος σου δίνει όλα τα βασικά tips για να χάσεις τα κιλά, αλλά χωρίς να φτάσεις σε σημείο πείνας (και γκρίνιας).

ADVERTISING

Πολλά γεύματα

Επίστρεψε στα ισορροπημένα σου γεύματα (5 ημερησίως) χωρίς να παραλείπεις το δεκατιανό και απογευματινό που συμβάλουν στην καλή διατήρηση της γλυκόζης και της ινσουλίνης ώστε να μην πραγματοποιούνται υπογλυκαιμίες που μοιραία οδηγούν στην κατανάλωση γλυκών τροφίμων. Αυξάνουν το μεταβολισμό και βοηθούν στη μείωση του σωματικού λίπους.

Όχι σε αυστηρή δίαιτα

Δεν πρέπει να προβείς σε ακραίες δίαιτες καθώς το σώμα μπορεί να να αρχίζει να καίει μυς και όχι λίπος λόγω της ανεπαρκούς πρόσληψης πρωτεΐνης και θρεπτικών συστατικών.

Δες κι αυτό: Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό σου όταν κάνεις δίαιτα

ADVERTISING

Ναι στα υγιεινά snacks

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με ποικιλία φρούτων, λαχανικών και φρέσκων χυμών για snack, αποφεύγοντας τρόφιμα που είναι πλούσια σε περιττό υδατάνθρακα και ζάχαρη και δεν συμβάλουν στη καύση του λίπους.

Να πίνεις νερό

Αύξησε την κατανάλωση νερού με σκοπό να αποβάλλονται οι τοξίνες και να μειώνονται οι κατακρατήσεις από το αλκοόλ που καταναλώθηκε αλλά και από την κατανάλωση των αλμυρών τροφίμων.

Πρόσεχε την «κρυφή» ζάχαρη

Διάβασε το διατροφικό πίνακα με σκοπό τη μείωση της κρυφής ζάχαρης από τα καθημερινά τρόφιμα όπως το γιαούρτι, τα κριτσίνια, ο καφές και άλλα τρόφιμα που ανεβάζουν θερμιδικά το ημερήσιο διαιτολόγιο.

Διάβασε κι αυτό: Πόσες θερμίδες ακριβώς πρέπει να κόψεις από κάθε γεύμα για να χάσεις βάρος

Μην παραλείπεις το πρωινό

Το πρωινό αυξάνει το μεταβολισμό και την καύση του λίπους, η κατανάλωσή του μειώνει τις υπερφαγίες στα γεύματα που ακολουθούν, βοηθά στο να μην παρουσιάζονται υπογλυκαιμίες και στο να καταναλώνεις τη σωστή ποσότητα μεσημεριανού λαμβάνοντας τον ιδανικό αριθμό θερμίδων.

Γυμνάσου

Να υπάρχει καθημερινά μια ήπια ενεργειακή δαπάνη ώστε ο μεταβολισμός να βρίσκεται σε εγρήγορση και να υπάρχει αρνητικό ισοζύγιο (απώλεια).

ADVERTISING

ΤΑ 4 ΖΩΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΑΝ ΣΤΡΕΙΔΙΑ

Τα 4 ζώδια που δεν μπορείς να «διαβάσεις» με τίποτα.

CHEAT MEALS: ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ Ή ΜΗΠΩΣ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ;

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου εξηγεί αν πρέπει να υποκύπτεις στα cheat meals.

ΣΕΞ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ: 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ

Ο Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ηλίας Ριζάκος, μας λέει τι είναι αυτό που πρέπει να προσέξεις και αν τελικά είναι ασφαλές να κάνεις σεξ ενώ έχεις περίοδο.

ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΝΟΝΗΣ ΔΟΥΝΙΑ

Η Νόνη Δούνια ανοίγει το σπίτι της και μιλά για τον νέο της ρόλο, για τις ενδυματολογικές επιλογές της αλλά και την οικογένειά της.

ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ''ΑΛΗΘΙΝΑ'' ΚΟΡΜΙΑ ΤΟΥΣ

Διάσημες γυναίκες ποστάρουν φωτογραφίες στα social media χωρίς φίλτρα και photoshop. Καλώς όρισες αλήθεια.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.