Οι 4 ιδανικοί διατροφικοί συνδυασμοί, σύμφωνα με την ειδικό

Main Image

Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου σου εξηγεί ποιες διατροφικές ομάδες συνδυάζονται και τι σου προσφέρουν.

Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εμένα μου έχει συμβεί πολλές φορές να μου λένε ποια διατροφική ομάδα ταιριάζει με ποια και ποιες είναι ο χειρότερος συνδυασμός, που είτε οδηγεί σε αύξηση βάρους είτε δεν προσφέρει κάποιο ιδιαίτερο όφελος στην υγεία μου. Το κακό είναι ότι αμέσως μετά το ξεχνάω και απλά τρώω ό,τι μου τύχει. Ευτυχώς η διατροφολόγος Δέσποινα Παπαδοπούλου έρχεται να μας ανοίξει τα μάτια και να μας πει πώς πρέπει να τρώμε ισορροπημένα, αφενός για να έχουμε έναν οργανισμό γεμάτο ενέργεια και αφετέρου για να μην πάρουμε βάρος, χωρίς λόγο.

ADVERTISING

1

 

«Αρχικά, για να θεωρείται ένα γεύμα ισορροπημένο, θα πρέπει να περιέχει τη σωστή αναλογία θρεπτικών συστατικών που έχει ανάγκη ένας οργανισμός. Αυτά είναι ο υδατάνθρακας, η πρωτεΐνη και το λίπος που μας παρέχουν θερμίδες στο καθημερινό διαιτολόγιο και ακολουθούν οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία, που δεν παρέχουν θερμίδες αλλά είναι εξίσου αναγκαία. Άρα η σωστή αναλογία θρεπτικών συστατικών σε ένα γεύμα, είναι 50% υδατάνθρακας, 30% λίπος και 20% πρωτεΐνη», μας ενημερώνει η διατροφολόγος.

Δες κι αυτό: Φάε όσα φρούτα θες, δεν παχαίνουν. Μύθος ή αλήθεια;

ADVERTISING

Οι καλοί συνδυασμοί

Αν συνδυάσεις υδατάνθρακες με πρωτεΐνη σε ένα γεύμα, τότε η γλυκόζη του αίματος ελέγχεται καλύτερα και έτσι ισοσταθμίζεται η πείνα και ο κορεσμός. Κλασικά παραδείγματα αυτού του συνδυασμού είναι το κοτόπουλο με ρύζι ή η το ψάρι με ψωμί. Τα όσπρια περιέχουν από μόνα τους τόσο φυτική πρωτεΐνη όσο και υδατάνθρακα.

Ένας ακόμα καλός συνδυασμός είναι η πρωτεΐνη των γαλακτοκομικών (γάλα ή γιαούρτι) με υδατάνθρακες πλούσιους σε φυτικές ίνες (βρώμη, φαγόπυρο) που περιέχουν χαμηλότερο ποσοστό ζάχαρης και ελέγχουν τον κορεσμό και την καύση του λίπους.

2

 

Ένα σημαντικός συνδυασμός ενέργειας είναι ο σίδηρος με τη βιταμίνη C που γίνεται σύμμαχος στην πλήρη απορρόφησή του, καθώς χωρίς αυτόν δεν μεταφέρεται επαρκές οξυγόνο στους ιστούς. Αυτός είναι ένας λόγος που το σώμα μπορεί να παρουσιάζει ατονία και κόπωση.

Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι το να συνδυάζουμε ακατέργαστους υδατάνθρακες, όπως είναι τα προιόντα ολική άλεσης, βοηθά στη μειωμένη αποθήκευση ζάχαρης, κορεσμένων λιπαρών οξέων. Περιέχουν δε, μεγαλύτερη ποσότητα βιταμινών μετάλλων και φυτικών ινών που βοηθούν το μεταβολισμό του σώματος, την καύση λίπους και την καλύτερη απόδοση του σώματος σε ενέργεια.

ADVERTISING

ΤΑ NEON ΠΡΑΣΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΛΕΧΟΥ ΚΑΙ 5 ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΣΤΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΚΑΡΝΤΑΡΟΜΠΑ

Η Κατερίνα Λέχου εμφανίστηκε στο «Το Πρωινό» του ant1 και ενώ φόρεσε ένα stylish σύνολο, εμείς κοιτούσαμε τα πόδια της.

ΤΑ 3 ΜΕΡΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΗ ΙΤΑΛΙΚΗ ΠΙΤΣΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ

Τα μέρη που σε περιμένουν να γευτείς αυθεντική ιταλική πίτσα στο χέρι.

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ: Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΟΥ

Ο φωτογράφος Πάνος Γιαννακόπουλος πέρασε πέντε μέρες με τη φυλή Warani στον Αμαζόνιο και μοιράζεται την εμπειρία και τις φωτογραφίες του μαζί μας.

10 ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΡΡΙΨΑΝ ΡΟΛΟΥΣ ΣΕ ΘΡΥΛΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ

Η Κατερίνα Λέχου είπε ‘όχι’ στις Άγριες Μέλισσες και δεν ήταν η πρώτη που έκανε μια (εντελώς) λάθος επιλογή.

Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ JENNIFER GARNER ΠΟΥ ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥΣ

Έχεις μακριά μαλλιά όπως η Jennifer Garner; Δες το νέο κούρεμα που υιοθέτησε.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.