ΟΙ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η BEYONCÉ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ (ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΗΛΙΚΙΑ)

Η Beyoncé οφείλει το σώμα της στον χορό και σε αυτές τις 5 ασκήσεις.

ADVERTISING

H GIGI HADID ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ BOXING ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ. ΤΑ 3 ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΟΥΝ

H Gigi σου προτείνει να κάνεις boxing κι εμείς σου δίνουμε 3 λόγους για να το ξεκινήσεις.

Η JESSICA ALBA ΓΥΜΝΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ

Η Jessica Alba προτιμά την ησυχία του σπιτιού της και αυτό είναι το κλασικό πρόγραμμα γυμναστικής της.

ΤΟ 15ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PILATES ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η KATE HUDSON ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Η Kate Hudson είναι ορκισμένη fan του pilates και έχει βρει τις στοχευμένες ασκήσεις που της χαρίζουν υπέροχα πόδια και επίπεδη κοιλιά.

ADVERTISING

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η JENNIFER ANISTON ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ''ΦΕΤΕΣ''

Το πρόγραμμα γυμναστικής της Jennifer Aniston που ενδυναμώνει τον κορμό και της χαρίζει αυτούς τους υπέροχους κοιλιακούς.

H HALLE BERRY ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΑ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Η Halle Berry σου δείχνει 5 ασκήσεις με βαράκια για να αποκτήσεις σούπερ γυμνασμένα χέρια.

ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ RUNNING SHOE ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΑΤΡΕΨΕΙΣ ΞΑΝΑ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ

Η σειρά FuelCell της New Balance συστήνει το εξωπραγματικά γρήγορο Propel

ADVERTISING

ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕ 48€ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΥAVA FITNESS CENTERS!

Η μεγαλύτερη προσφορά στα Yava τώρα ακόμα πιο πλούσια ακόμα πιο εύκολα!

ΤΑ 5 ΚΛΑΣΙΚΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Οι λάθος κινήσεις που κάνεις στο ελλειπτικό και είναι ουσιαστικά, σα να χάνεις τον χρόνο σου.

POLE DANCING: ΤΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΕ Η JENNIFER LOPEZ ΚΑΙ 6 ΛΟΓΟΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ

Η Jennifer Lopez σου δίνει το κίνητρο να ξεκινήσεις pole dancing, το άθλημα που γυμνάζει τα πάντα και που δεν πρόκειται να βαρεθείς.

ADVERTISING

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ''ΚΑΨΕΙΣ'' ΤΑ ΨΩΜΑΚΙΑ, ΞΑΠΛΩΜΕΝΗ, ΜΕΣΑ ΣΕ 8 ΛΕΠΤΑ

Θα χρειαστείς μόνο ένα στρωματάκι και το πάτωμα του σπιτιού για να ''κάψεις'' τα ψωμάκια.

ΜΙΣΕΙΣ ΤΑ PUSH-UPS; ΔΕΣ ΤΙΣ 5 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Αν δεν είσαι fan των push-ups, οι παρακάτω ασκήσεις σου λένε να μην τα παρατήσεις.

ΠΟΔΗΛΑΤΟ: ΤΙ ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ

Όλα τα οφέλη που θα σε πείσουν ότι το ποδήλατο είναι απαραίτητο στη ζωή σου.

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ; 7 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ

Το τρέξιμο μετά τη γέννα είναι εφικτό, αρκεί να έχεις κατά νου τα παρακάτω tips.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ YOGA ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΣΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Όταν νιώθεις νωθρότητα και είσαι πεσμένη, κάνε yoga δίπλα στο κύμα και πάρε πίσω την ενέργειά σου.

ΤΟ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ 10ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

Οι 10 ασκήσεις που θα κάνεις στην παραλία, με φόντο το ηλιοβασίλεμα για να αποκτήσεις σφιχτούς γλουτούς.

ΣΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΙΣ 7 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ, ΕΝΩ ΕΙΣΑΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΗ

Μπορείς να γυμνάσεις κοιλιακούς και γλουτούς στο κρεβάτι σου, χρησιμοποιώντας μόνο δύο μαξιλάρια.

ΠΟΝΑΕΙ Η ΜΕΣΗ ΣΟΥ; ΟΙ 4 ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ YOGA ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΟΥΝ

Οι 4 στάσεις της yoga που σε βοηθούν να μειώσεις τον πόνο και να χαλαρώσεις.

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ, ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ

Μάθε πόση ώρα πρέπει να τρέχεις σε εβδομαδιαία βάση αλλά και πόσες θερμίδες πρέπει να μειώσεις από τη διατροφή σου.

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ; 5 ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΜΑ

Μπορείς να γυμναστείς το καλοκαίρι, ακόμα και αν δε βρεθείς σε παραλία ή πισίνα.

ΟΙ 4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΟΙ TRAINERS ΘΕΩΡΟΥΝ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ

Κι όμως, υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που μπορείς να παραλείψεις και στο λένε οι personal trainers.

Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

Πάντα υπάρχει τρόπος να γυμναστείς σε λίγο χρόνο, οπότε άφησε στην άκρη τις δικαιολογίες.

ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ WELLNESS ΣΤΑ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ, ΖΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ FITLAND

Το Fitland είναι το fitness event που μου έμαθε πώς να συνδυάζω διακοπές με γυμναστική, με φόντο τα πανέμορφα Κουφονήσια.

ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η GWYNETH PALTROW ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ

Η Gwyneth κάνει τραμπολίνο κι εμείς σου βρήκαμε το πιο fun πρόγραμμα 15 λεπτών για να το ακολουθήσεις κι εσύ.

STRETCHING: ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ (+ ΟΙ 10 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ FULL ΕΝΕΡΓΕΙΑ)

Η προπονήτρια Δήμητρα Μουντάκη σου εξηγεί τη σημασία του stretching στη γυμναστική και πότε πρέπει να το κάνεις.

ΚΑΨΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ

Συνδύασε διακοπές με απλές ασκήσεις μέσα στην πισίνα για να κάψεις τους ταβερνομεζέδες.

ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ

Γυμναστική στις διακοπές; Κι όμως γίνεται και με μεγάλη επιτυχία.

ΤΑ 3 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ PUSH UPS ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΤΡΟΠΟ

Τα 3 tips για αποτελεσματικά push ups, χωρίς την πιθανότητα τραυματισμού.

ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ''ΦΩΝΑΖΟΥΝ'' ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟ

Η προπονήτρια Δήμητρα Μουντάκη σου δίνει τα tips για να γυμνάζεσαι το καλοκαίρι με ασφάλεια.

ΠΑΝΕΥΚΟΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΙΞΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΗΡΩΝ (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ "ΠΙΑΣΜΕΝΑ" ΠΟΔΙΑ)

Δες τις απλούστατες ασκήσεις για τους μηρούς που θα κάνεις στο σπίτι αλλά και άλλα στιλ γυμναστικής που θα σε βοηθήσουν.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.