ΤΑΞΙΔΕΨΑΜΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ OYSHO_SPORT ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΚΑΙ ΖΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ WELLNESS ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Είδαμε πρώτες και δοκιμάσαμε (χορεύοντας) τη νέα Oysho_Sport συλλογή.

ADVERTISING

4 ΕΙΔΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΦΟΥΛ ΓΡΑΜΜΩΣΗ

Οι πρόσφατες αναρτήσεις της εντυπωσιακά γραμμωμένης Jennifer Lopez ήταν η αφορμή να αναζητήσουμε εκείνες τις προπονήσεις που τονώνουν τους μύες σα να τους έχεις περάσει από photoshop.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ POWER YOGA 30 ΛΕΠΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΜΙΛΕΨΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΩΜΑ

Φυσικά και το κάνεις και μόνη σου στο σπίτι.

ΑΕΡΟΒΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΣΑΝ JOGGING ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΔΙΑΔΡΟΜΟ. Ο ΙΔΡΩΤΑΣ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟΣ

Για να τρέξεις δε χρειάζεται να βγεις έξω, αλλά ούτε και να επενδύσεις σε διάδρομο γυμναστικής.

ADVERTISING

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΣΟΥ

Πότε αρχίζουν και χαλαρώνουν στ' αλήθεια οι μύες ενός σώματος που μέχρι πρότινος "φούσκωναν" από περηφάνια;

ΟΙ 4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΣΟΥ

Για να τονώσεις την κοιλιά σου, πρέπει να στηρίξεις καλά τα χέρια σου στο έδαφος.

ADVERTISING

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ: ΤΟ 15ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ

Εννοείται ότι οι ασκήσεις γίνονται στο σπίτι και αφού ρωτήσεις τον γιατρό σου.

ΒΑΛΕ ΤΟ PILATES ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ

Ζήσε την απόλυτη εμπειρία Pilates και δες με άλλο μάτι τον εαυτό σου και τη ζωή σου.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ 15 ΛΕΠΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΥΣΚΩΜΑ

Ένα τέταρτο αρκεί για να τονώσεις το σώμα σου, χωρίς καν να βγεις από το σπίτι.

ADVERTISING

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΝ 'ΖΕΝ' ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ

Βρήκαμε τον χώρο που θα σε κάνει να αγαπήσεις τη Yoga και το Pilates ακόμα κι αν είσαι εντελώς "σκουριασμένη".

3 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ FITNESS ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ LADY GAGA

Όσα κάνει η "Mother Monster" κι έχει αυτό το σώμα.

5 ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΕΡΑ

Λίγο ανορθόδοξοι, λίγο αστείοι, αλλά είναι αλήθεια, έχουν αποτέλεσμα.

3 ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΣ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ

Το step μια χαρά μπορεί να γίνει και στις σκάλες της πολυκατοικίας σου.

ΑΝ ΣΤΟΧΟΣ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΤΑ 90, ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ

Μια ολλανδική έρευνα επισημαίνει έναν βασικό παράγοντα που παρατείνει το προσδόκιμο ζωής για μια γυναίκα.

ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ ''ΠΕΤΡΑ'': ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ 10 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Θες να γυμνάσεις την κοιλιά και δεν ξέρεις τι πρόγραμμα στο youtube να πρωτοβάλεις; Σου βάζω ιδέες.

7 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ''ΧΤΙΣΕΙΣ'' ΤΟΥΣ ΜΗΡΟΥΣ ΣΟΥ

Απλώνεις το στρώμα στο πάτωμα του σαλονιού και ξεκινάς.

ΠΡΩΤΑ ΑΕΡΟΒΙΑ Ή ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ; ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ

Να πιάσεις πρώτα τα βαράκια ή να τελειώσεις μ' αυτά;

ΤΟ TIP ΠΡΙΝ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΜΟΝΟ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

Η διατροφική λεπτομέρεια που θα ενισχύσει την απώλεια της κοιλίτσας που επιμένει.

ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΕΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΡΑΝΣΗΣ. ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΕΑ

Γυμναστική που σε δείχνει νέα. Ναι, αλλά ποια γυμναστική ακριβώς;

ΤΟ 25ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PILATES ΠΟΥ ΓΥΜΝΑΖΕΙ ΟΠΙΣΘΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Και φυσικά θα το κάνεις στη ζεστασιά του σπιτιού σου, μέρες που είναι.

Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙ 12 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΜΑ

Οι μόνες ασκήσεις που δεν πρέπει να παραλείψεις, για το καλό σου.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΝ ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ

Η απαραίτητη «απομυθοποίηση» που πρέπει να κάνεις για τη γυμναστική, αν η απώλεια βάρους είναι ο απώτερος στόχος σου.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ

Πόσο μακριά πρέπει να φτάσεις περπατώντας, αν σκοπός σου είναι η απώλεια κιλών.

ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ

Αναβάθμισε τον ασφαλέστερο τρόπο εκγύμνασης για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.

Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ STRETCHING

Το καλό ζέσταμα δεν εξαντλείται στις διατάσεις.

5 ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Η σωματική άσκηση κάνει καλό, αρκεί να γίνεται με μέτρο.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΕΝΩ ΕΧΕΙΣ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ;

Μπούκωμα και διάδρομος. Συνδυάζονται;

ΟΙ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

Το ασκησεολόγιο που "πιάνει" σε χρόνο dt.

ΤΟ 7 DAY CHALLENGE ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 7 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΦΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΣΟΥ

Βάλ' τα με το λίπος της κοιλιάς ξεκινώντας από σήμερα, μ' ένα πρόγραμμα κοιλιακών που γίνεται άνετα και στο σπίτι.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.