ΣΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΙΣ 7 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΥΜΝΑΖΟΥΝ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ, ΕΝΩ ΕΙΣΑΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΗ

Μπορείς να γυμνάσεις κοιλιακούς και γλουτούς στο κρεβάτι σου, χρησιμοποιώντας μόνο δύο μαξιλάρια.

ADVERTISING

ΠΟΝΑΕΙ Η ΜΕΣΗ ΣΟΥ; ΟΙ 4 ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ YOGA ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΟΥΝ

Οι 4 στάσεις της yoga που σε βοηθούν να μειώσεις τον πόνο και να χαλαρώσεις.

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ, ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ

Μάθε πόση ώρα πρέπει να τρέχεις σε εβδομαδιαία βάση αλλά και πόσες θερμίδες πρέπει να μειώσεις από τη διατροφή σου.

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ; 5 ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΜΑ

Μπορείς να γυμναστείς το καλοκαίρι, ακόμα και αν δε βρεθείς σε παραλία ή πισίνα.

ADVERTISING

ΟΙ 4 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΟΙ TRAINERS ΘΕΩΡΟΥΝ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ

Κι όμως, υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που μπορείς να παραλείψεις και στο λένε οι personal trainers.

Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΑΛΛΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

Πάντα υπάρχει τρόπος να γυμναστείς σε λίγο χρόνο, οπότε άφησε στην άκρη τις δικαιολογίες.

ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ WELLNESS ΣΤΑ ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ, ΖΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ FITLAND

Το Fitland είναι το fitness event που μου έμαθε πώς να συνδυάζω διακοπές με γυμναστική, με φόντο τα πανέμορφα Κουφονήσια.

ADVERTISING

ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η GWYNETH PALTROW ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ

Η Gwyneth κάνει τραμπολίνο κι εμείς σου βρήκαμε το πιο fun πρόγραμμα 15 λεπτών για να το ακολουθήσεις κι εσύ.

STRETCHING: ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ (+ ΟΙ 10 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ FULL ΕΝΕΡΓΕΙΑ)

Η προπονήτρια Δήμητρα Μουντάκη σου εξηγεί τη σημασία του stretching στη γυμναστική και πότε πρέπει να το κάνεις.

ΚΑΨΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΙΝΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ

Συνδύασε διακοπές με απλές ασκήσεις μέσα στην πισίνα για να κάψεις τους ταβερνομεζέδες.

ADVERTISING

ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΣΕ ΦΟΡΜΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ

Γυμναστική στις διακοπές; Κι όμως γίνεται και με μεγάλη επιτυχία.

ΤΑ 3 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ PUSH UPS ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΤΡΟΠΟ

Τα 3 tips για αποτελεσματικά push ups, χωρίς την πιθανότητα τραυματισμού.

ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ''ΦΩΝΑΖΟΥΝ'' ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟ

Η προπονήτρια Δήμητρα Μουντάκη σου δίνει τα tips για να γυμνάζεσαι το καλοκαίρι με ασφάλεια.

ΠΑΝΕΥΚΟΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΙΞΕΙΣ ΤΟ ΠΙΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΗΡΩΝ (ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ "ΠΙΑΣΜΕΝΑ" ΠΟΔΙΑ)

Δες τις απλούστατες ασκήσεις για τους μηρούς που θα κάνεις στο σπίτι αλλά και άλλα στιλ γυμναστικής που θα σε βοηθήσουν.

O PERSONAL TRAINER ΤΗΣ JENNIFER LOPEZ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΤΗΣ

Ο γυμναστής της J.Lo σου δίνει τα tips που έχουν κάνει τους κοιλιακούς της, το σήμα κατατεθέν της.

ΑΝ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕ ΧΑΝΕΙΣ ΒΑΡΟΣ, ΔΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ

Όταν το καθημερινό περπάτημα δεν αποδίδει όπως περίμενες, σημαίνει ότι κάτι δεν κάνεις σωστά.

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ: ΧΑΣΕ ΚΙΛΑ ΜΕ ΑΕΡΟΒΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Η Ραλλού Χυδηριώτη σου δίνει ολοκληρωμένο πρόγραμμα άσκησης για την παραλία, ιδανικό για απώλεια βάρους και σύσφιξη τοπικού πάχους.

ΤΑ 2 ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΤΙΛ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ

Οι εναλλαγές στην ένταση και την ταχύτητα είναι η απάντηση στη γρήγορη απώλεια βάρους.

ΠΟΣΗ ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ "ΧΤΙΣΕΙΣ" ΜΥΙΚΗ ΜΑΖΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

Μάθε πόση πρωτεΐνη πρέπει να καταναλώνεις και συνδύασέ τη με συχνή σωματική άσκηση.

ΤΡΕΞΙΜΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ: ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ

Αγαπάς το τρέξιμο αλλά πρέπει να πάρεις τα σωστά μέτρα ώστε να προστατευτείς από τον ήλιο.

ΣΤΗΤΟ ΣΤΗΘΟΣ: ΣΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΙΣ 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Κάνε τις πιο απλές ασκήσεις χωρίς εξοπλισμό για να δεις το στήθος σου πιο ψηλά.

ΤΑ 5 ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ

Αν κολυμπάς επειδή απλώς σου αρέσει, τώρα θα αποκτήσεις και 5 νέα κίνητρα για να το κάνεις.

ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ ΤΗΣ KHLOE KARDASHIAN, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ

Η Khloe Kardashian «χρωστάει» αυτό το αποτέλεσμα σε συνδυασμό σωστής διατροφής και στοχευμένης άσκησης.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΟΙΝΑΚΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΓΥΜΝΑΖΕΣΑΙ (ΑΛΛΑ ΧΑΝΕΙΣ ΒΑΡΟΣ)

Κάνε το 10λεπτο των ασκήσεων με σχοινάκι και διασκέδασέ το, ενώ παράλληλα "καις" λίπος.

ΟΙ 5 ΕΥΚΟΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ SUPER ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΕΣ ΓΑΜΠΕΣ

Το σημείο που παραμελείς να γυμνάσεις, αλλά που θα ήθελες να είναι πιο σφιχτό είναι οι γάμπες σου. Όχι πια.

Η FITNESS MOM ΠΟΥ ΓΥΜΝΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ

Δε χρειάζεται να «παρκάρεις» το μωρό στη γιαγιά, προκειμένου να γυμναστείς.

3 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΜΕΝΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΛΕΙΑ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ

Συνδύασε τις πιο απλές ασκήσεις για πόδια με τα σωστά προϊόντα περιποίησης και απόκτησε πιο σφριγηλή επιδερμίδα.

ΟΙ ADIDAS RUNNERS ATHENS ΚΑΙ Η INTERSPORT ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ PARLEY EXCLUSIVE EVENT

Την Τρίτη 25 Ιουνίου, οι adidas Runners Athens και η INTERSPORT σε προσκαλούν στο πιο ξεχωριστό PARLEY EXCLUSIVE EVENT δίπλα στη θάλασσα.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ YOGA ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ (ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ)

Πώς η yoga μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα ζωής σου; Η yoga instructor, Βίβιαν Μαρίνου μας λύνει όλες τις απορίες.

ΣΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΥΣΦΙΞΗΣ ΓΙΑ ΦΟΥΛ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ

Ακολούθησε τον οδηγό στοχευμένων ασκήσεων και προϊόντων περιποίησης για να έχεις πιο σφιχτά μπράτσα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.