ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Δεν θα χρειαστείς τίποτα, μόνο την πετσέτα σου πάνω στην άμμο.

PIPPA MIDDLETON: TO ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ

Η Pippa Middleton πλέει σε πελάγη ευτυχίας, κυριολεκτικά.

Η ''ΨΥΧΡΟΛΟΥΣΙΑ'' ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Αν είναι να μην τα παρατήσεις, ένα κρύο μπάνιο δεν θα σε φοβίσει.

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ: 5 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ

Οι καλύτερες ασκήσεις για να καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα.

ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΡΚΙΖΕΤΑΙ Η JENNIFER LOPEZ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ

Με αφορμή τα γενέθλια της Jennifer Lopez αναρωτηθήκαμε για το 6 pack της.

ADVERTISING

10ΛΕΠΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ YOGA ΓΙΑ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ

Ξυπνάς, παίρνεις βαθιές ανάσες και ρίχνεις στρώμα στο πάτωμα.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΘΑ ΣΕ ΛΥΤΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ

Ίσως να μην είναι η πρώτη μορφή άσκησης που σου έρχεται το μυαλό. Ετοιμάσου να σωθείς.

5 ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ

Βάλε αθλητικά, δέσε κορδόνια, αλλά πριν αρχίσεις να τρέχεις, δώσε βάση.

ΤΟ KNOW HOW ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Βάλε το τρέξιμο στη ζωή σου και θα δεις τα οφέλη να έρχονται.

ΤΑ 5 ''ΚΛΕΙΔΙΑ'' ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ

Κανείς δε θα πει πως ο δρόμος είναι εύκολος. Όμως υπάρχουν τα εργαλεία για να το καταφέρεις.

ADVERTISING

ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΠΑΧΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ

Love handles τέλος σε 5 εύκολες κινήσεις που μπορείς να κάνεις παντού!

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ: ΠΟΣΟ ΒΑΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΑΝ ΞΕΚΙΝΑΣ ΤΩΡΑ ΤΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Δεν χρειάζεται να πέσεις κατευθείαν στα «βαριά». Να πώς θα γυμναστείς αποτελεσματικά, χωρίς να τραυματιστείς.

10 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΛΙΠΟΣ ΑΠΟ ΜΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΛΟΥΤΟΥΣ

Ασκήσεις απλές, που δεν απαιτούν εξοπλισμό παρά μόνο όρεξη να γυμναστείς.

ΠΟΣΑ ΛΕΠΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ 2 ΚΙΛΑ ΛΙΠΟΥΣ

Το να μειώσεις το σωματικό σου λίπος είναι πιο απλό (και γρήγορο) απ΄όσο νόμιζες.

ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η KIM KARDASHIAN ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ

Αερόβια ή βάρη; Η προπονήτρια της Kim αποκαλύπτει την εβδομαδιαία fitness ρουτίνα της reality star.

ΣΑΝΙΔΑ: ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΔΥΟ ΠΕΤΣΕΤΕΣ

Σμίλευσε κοιλιακούς και χέρια ακόμα πιο γρήγορα και μάλιστα από το σπίτι σου.

ΟΙ 8 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ

Είσαι έτοιμη για τα πιο έντονα και ανανεωτικά 20 λεπτά της ζωής σου;

Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ

Τα V-ups θα φέρουν (επιτέλους) τα αποτελέσματα που θέλεις.

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΥΜΝΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ

Ποιες είναι οι δύο βασικές ασκήσεις δεν πρέπει ποτέ να λείπουν από τη fitness ρουτίνα σου.

ΘΕΛΕΙΣ ΠΙΟ ΛΕΠΤΗ ΜΕΣΗ; ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΙ ΕΝΑ ΣΤΡΩΜΑ

Οι ασκήσεις που θα σου χαρίσουν πιο στενή μέση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.