Πόνοι περιόδου: 6 φυσικοί τρόποι για άμεση ανακούφιση

Main Image

Πώς θα αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά τις ημέρες που σε καταβάλουν οι πόνοι της περιόδου.

Οι κράμπες της περιόδου είναι ένα σύνηθες φαινόμενο για τις περισσότερες γυναίκες και συνήθως τις νιώθουμε την πρώτη ή/και τη δεύτερη μέρα της ροής. Πονάμε χαμηλά στην κοιλιά, στη μέση, ψηλά στους μηρούς αλλά και στην ευαίσθητη περιοχή. Αν σου συμβαίνει κάθε μήνα, ξέρεις πόσο δύσκολο μπορεί να γίνει το να λειτουργήσεις κανονικά μέσα στην καθημερινότητα. Οι παρακάτω φυσικοί τρόποι όμως θα σε βοηθήσουν στην άμεση ανακούφιση του πόνου.

ADVERTISING

Ζεστό νερό

Μία θερμοφόρα ή ένα μπουκάλι ζεστό νερό πάνω στην πονεμένη κοιλίτσα ή σε όποια περιοχή νιώθεις μεγαλύτερη ενόχληση, χαλαρώνει τους μυς και τον πόνο. Ακόμα καλύτερα, μπες στην μπανιέρα για ένα ζεστό αφρόλουτρο ή ένα γρήγορο ντουζ για να νιώσεις άμεση ανακούφιση σε όλο το σώμα.

Ασκήσου ελαφρά

Η δυνατή προπόνηση θα αποφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα οπότε ξέχασέ το για τις (πρώτες) δύσκολες μέρες. Όμως το περπάτημα, το απλό stretching και η yoga είναι βοηθητικές κινήσεις προς τη μείωση του πόνου. Επίσης, είναι ο ιδανικός τρόπος να απελευθερώσεις ενδορφίνες στο σώμα σου, που είναι το μυοχαλαρωτικό της φύσης. Έρευνα από την Ταιβάν έδειξε ότι οι γυναίκες που έκαναν yoga 2 φορές την εβδομάδα για 12 συναπτές εβδομάδες, είχαν θεαματική μείωση στους πόνους περιόδου.

Ναι στον οργασμό

Εκτός από τους προφανείς λόγους, ο οργασμός λειτουργεί σαν τη γυμναστική και απελευθερώνει ενδορφίνες που σε κάνουν να νιώθεις έξτρα χαρούμενη και ξεχνάς τη σωματική δυσφορία.

ADVERTISING

Διάβασε και αυτό: Τα 7 tips που οδηγούν σε σίγουρο οργασμό

Μασάζ

Πάρε λαδάκι για μασάζ, λοσιόν σώματος ή λάδι καρύδας και τρίψε απαλά την κοιλίτσα. Μπορείς να το κάνεις μόνη σου ή να ζητήσεις τη βοήθεια του αγαπημένου σου.

Πιες το τσαγάκι σου

Αποτελεί συνταγή χαλάρωσης για κάθε περίσταση, αλλά εδώ έχεις ένα λόγο παραπάνω να μην το αμελήσεις. Προτίμησε χαμομήλι, τσάι με γεύση βατόμουρο, με μάραθο ή πικραλίδα.

Δες κι αυτό: Παράφαγες και υποφέρεις από καούρα; Ο πιο φυσικός τρόπος να ηρεμήσεις

Τρέφεσαι σωστά;

Η ισορροπημένη διατροφή είναι γενικώς πολύ σημαντική για την υγεία σου συνολικά. Αν τρέφεσαι με πολλά Ω3 λιπαρά οξέα, φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, καθαρή πρωτεΐνη και προϊόντα ολικής άλεσης, κρατάς το σώμα σου δυνατό και του δίνεις την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται. Να θυμάσαι επίσης ότι η αφυδάτωση είναι ένα από τα βασικότερα αίτια του μυικού πόνου. Ιδανικά, περιόρισε την καφεΐνη και το περιττό αλάτι που κάνει κατακράτηση υγρών.

ADVERTISING

ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΤΡΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΤΑΚΟΥΝΙΑ

Πες αντίο στις φουσκάλες, γιατί από εδώ και πέρα θα φοράς τα νέα σου τακούνια με άνεση.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ

Τι λένε οι έρευνες για το πότε είναι η ιδανική ώρα της ημέρας να κάνουμε σεξ;

ΤΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ REESE WITHERSPOON ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ

Η Reese Witherspoon συχνά πυκνά μας δείχνει στο Instagram το σπίτι της.

5 ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΣ BRUNCH ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Το Σαββατοκύριακο ενδείκνυται για βόλτα στην πόλη, πάντα με τη συνοδεία απολαυστικού φαγητού.

10 ΜΑΥΡΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΣΟΥ

Η Renee Zellweger φόρεσε ένα κομψό μαύρο φόρεμα και μας υπενθυμίζει τη διαχρονική αξία του ρούχου αυτού.

ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2019 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.