Survivor 2: Μία Ντάνα δεν φέρνει την άνοιξη

Main Image

Η μάχη των εντυπώσεων στο Survivor μόλις χάθηκε.

Μία πρώτη εικόνα δόθηκε από τα βίντεο-παρουσίαση των παικτών χωρίς όμως να αποκαλύπτεται το μεγαλείο. Μόλις φορέθηκαν τα μαγιό, εμφανίστηκαν τα τατουάζ και άνοιξαν οι κάμερες τότε όλα πήραν το δρόμο τους. Το Survivor 2 έκανε πρεμιέρα και πολλοί ήταν εκείνοι που το παρακολούθησαν. Να μη γίνουν οι απαραίτητηες συγκρίσεις με τους κάρακτερ πρωταγωνιστές του πρώτου κύκλου; Θα πάρει κανείς τον τίτλο «τραυματισμός από πάντα» από τον μάνατζερ ράγκμπι;

Τα νούμερα τηλεθέασης σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κριτήριο ποιότητας δείχνουν όμως μία τάση, γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Οι λόγοι που οδηγούν τον τηλεθεατή να μην κάνει ζάπινγκ διαφέρουν, με την αναμονή που δημιούργησε ο πρώτος κύκλος, να είναι ο επικρατέστερος. Θα βρούμε τον νέο Ντάνο; Έστω Ντάνα που είπε και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απευθυνόμενη στην Κατερίνα Δαλάκα.

ADVERTISING

ks1

 

Οι εναγώνιες προσπάθειες σύστασης και διαχωρισμού των ομάδων σε Διάσημους και Μαχητές λογικά ακολούθησαν την τακτική του «πέτρα-μολύβι-χαρτί» αφού με δυσκολία αντιλαμβάνεσαι ποιοι είναι «κοινοί θνητοί» και ποιοι όχι.

Ευτυχώς μπήκε και η Κωνσταντίνα και ξεχωρίζουμε τις ομάδας, έγραφε το tweet. Μεγάλη μερίδα των Διασήμων είναι άγνωστοι, γεγονός που δε θα συγκαταλεγόταν στα αρνητικά αν δεν έμπαιναν στη συγκεκριμένη ομάδα που φέρει το εν λόγω χαρακτηριστικό. Για το δίκαιο της υπόθεσης υπάρχουν και παίκτες που κερδίζουν τη συμπάθεια όπως ο Στέλιος Κρητικός, ο Nάσος Παπαργυρόπουλος και η Όλγα Φαρμάκη.

ks3

ADVERTISING

 

Σε συνέχεια της περσινής εξαιρετικής απόφασης οι Μαχητές παρουσιάζονται μόνο με το μικρό τους όνομα σε αντίθεση με τους Διάσημους που έχουν «κερδίσει» την αναφορά του επωνύμου τους ως bonus της συμφωνίας. Ο Νικόλας και ο Θοδωρής. Χωρίς επίθετο. Δε χρειάζεται να τα ξέρεις όλα. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα κάθε δεύτερης, τρίτης ή τέταρτης σεζόν είναι οι τηλεοπτικά διαβασμένοι παίκτες που ξέρουν πώς να σταθούν στην κάμερα, πότε να φωνάξουν, τι να πουν και πώς να κρατήσουν τα προσχήματα για να κάνουν καλή εντύπωση κερδίζοντας την συμπάθεια.

Καλό το χρηματικό έπαθλο αλλά βασικός στόχος είναι η εξασφάλιση της επαγγελματικής τους αποκατάσταση στη μετά Survivor εποχή, αρπαχτή ή μη. Προκάτ σενάριο και αυθορμητισμός δεν πάνε μαζί και αποδεικνύεται περίτρανα μετά από περίπου δύο εβδομάδες. Για ποιον χτυπάει η καμπάνα; Οι Μαχητές μάχονται για ένα καλό πλάνο από την πλευρά του σωστού προφίλ με τα ¾ να κερδίζουν.

sur

 

Μία από τα ίδια με περισσότερη δόση φιλαρέσκειας, επαναλαμβανόμενο μοτίβο στο σωματότυπο, φλοράλ μαγιό και γραφικότητες πριν καν αρχίσουν τα όργανα. «Το Survivor που είδαμε, δεν ήταν Survivor. Ήταν μια πολύ κακή εμπορευματοποίηση ενός πολύ δυνατού πρότζεκτ, το οποίο μπήκε πολύ άγρια στην αγορά, με πολύ καλούς χορηγούς, πράγμα που αναλώνει όλη την πραγματικότητα και το ριάλιτι. Φορούσαν όλοι ίδια ρούχα, με πολύ συγκεκριμένες μάρκες. Ο κόσμος παρακολούθησε κάτι που μοιάζει ψεύτικο, εικονικό και στημένο». Τάδε έφη Πάνος Αργιανίδης, μάνατζερ ράγκμπι και άριστος γνώστης κάθε λεπτομέρειας του παιχνιδιού.

Η ανάδειξη και η προβολή με φθηνό και τυχοδιωκτικό τρόπο το μόνο που μπορεί να επιφέρει είναι μία εφήμερη λάμψη. Η λήθη του κοινού είναι αναπόφευκτη για αυτό καλύτερα κάποιος να αποτύχει πρωτοτυπώντας παρά να πετύχει μιμούμενος.

*Αναδημοσιεύεται εμπλουτισμένο από το TV Έθνος

ADVERTISING

ΦΕΝΓΚ ΣΟΥΙ: ΤΑ ΠΙΟ ΓΡΟΥΣΟΥΖΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

Αν η τύχη δε σου χαμογελάει, μήπως φταίει το σαλόνι σου;

Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ

Πώς θα βοηθήσεις το παιδί να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον και πώς να διαχειριστείς τους δικούς σου φόβους.

Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΦΙΛΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ

Δεν καθόλου λίγο ένα φιλάκι τελικά.

ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Για εσένα που ψάχνεις κάτι ξεχωριστό για τα νύχια σου.

ΠΩΣ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΖΩΔΙΟ

Πώς συμπεριφέρεται το κάθε ζώδιο την ώρα του χωρισμού;

ADVERTISING
ADVERTISING
ADVERTISING

SITE ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ 24MEDIA
© 2018 LADYLIKE. ALL RIGHTS RESERVED.