ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Λέανδρος Καρακατσάνης, CEO Dust + Cream: “Πιστεύουμε στην πραγματική ομορφιά κάθε γυναίκας και θέλουμε να είμαστε σύμμαχοί της”

Το ''Business of Beauty Forum'' διοργανώνεται από το Fashion Daily και το Marketing Week της Boussias Communications και πραγματοποιείται στις 4 Οκτωβρίου 2019, στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza και στόχο έχει να αναλυθούν εις βάθος οι νέες προκλήσεις και ευκαιρίες της αγοράς ομορφιάς. Σημαντικό κομμάτι και η διερεύνηση των σημαντικότερων καταναλωτικών τάσεων και πώς αυτές «μετουσιώνονται» σε προϊόντα, αλλά και σε αποτελεσματικές καμπάνιες. Στα πλαίσια του συνεδρίου το Ladylike συνομίλησε με τον Λέανδρο Καρακατσάνη, CEO της Dust + Cream, ο οποίος θα μιλήσει στο πάνελ με θέμα «CHALLENGES & OPPORTUNITIES IN A DISRUPTED INDUSTRY» που θα συζητήσει τις σημαντικότερες στρατηγικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εταιρείες ομορφιάς. Μας μιλά για τη φιλοσοφία της εταιρίας, για τα εμπόδια που κλήθηκε ο ίδιος να προσπελάσει όντας άνδρας στο τιμόνι μίας εταιρίας που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε γυναικείο κοινό αλλά και για το success story της Dust + Cream που εν μέσω οικονομικής κρίσης άνθισε και εδραιώθηκε σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο.

Είστε ένας άντρας στο τιμόνι μιας εταιρίας που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε γυναικείο κοινό. Πόσο μεγάλη πρόκληση είναι αυτό; Υπήρχαν εμπόδια που κληθήκατε να ξεπεράσετε;

Το να δημιουργείς προϊόντα που απευθύνονται αποκλειστικά στο γυναικείο κοινό αποτελούσε ανέκαθεν ένα challenge για όλους. Το γυναικείο κοινό είναι απαιτητικό με πολλαπλές ανάγκες, που απορρέουν από τους διαφορετικούς ρόλους που καλείται να διαδραματίσει στη σύγχρονη κοινωνία. Το γεγονός αυτό λειτουργεί ως πηγή έμπνευσης για τα DUST+CREAM και εμένα τον ίδιο.

Η Dust+Cream είναι μια ελληνική εταιρία με value for money καλλυντικά. Ποια η φιλοσοφία σας;

Η νέα γυναίκα αγαπά την ελευθερία της έκφρασης, αγαπά  να πειραματίζεται, να αλλάζει πρόσωπα και ρόλους και θέλει πάντα να αισθάνεται όμορφη. Γιατί η ομορφιά τής χαρίζει αυτοπεποίθηση. Σ’ αυτό ακριβώς το σημείο εντοπίζεται η δύναμη της σχέσης της DUST+CREAM με το κοινό της και πηγάζει η φιλοσοφία της. Η DUST+CREAM πιστεύει στην πραγματική ομορφιά κάθε γυναίκας και αποτελεί τον σύμμαχο της. Σκοπός της είναι να τη βοηθά να αναδεικνύει κάθε στιγμή την πιο όμορφη πλευράς της, να καλομαθαίνει τον εαυτό της και να ενδυναμώνει την αυτοπεποίθησή και τη διάθεσής της, χρησιμοποιώντας προϊόντα ομορφιάς υψηλής ποιότητας χωρίς να χρειάζεται να ξοδεύει μία περιουσία.

Η παραγωγή των προϊόντων σας γίνεται αποκλειστικά στην Ελλάδα. Πώς καταφέρατε να επιτύχετε και μάλιστα εν μέσω κρίσης, μιας και γνωρίζουμε πως το δίκτυο καταστημάτων σας δημιουργήθηκε το 2012;

Πάντα πίστευα ότι ευκαιρίες υπάρχουν παντού, ακόμα και σε περιόδους κρίσης. Οι οικονομικές συνθήκες που διαμορφώθηκαν την τελευταία δεκαετία επέφεραν μία νέα εποχή έντονων αλλαγών και ανακατατάξεων. Εν μέσω αυτών των αλλαγών δημιουργήθηκαν, ως είθισται, νέες καταναλωτικές ανάγκες και συμπεριφορές, τις οποίες αφουγκράστηκε η DUST+CREAM και απάντησε επιτυχώς, δημιουργώντας έναν χώρο λιανικής υψηλής εικόνας και προσφέροντας προϊόντα ομορφιάς υψηλής ποιότητας σε πολύ προσιτές τιμές. Το 2012 το δίκτυο καταστημάτων DUST+CREAM αποτελούνταν από 2 σημεία, ενώ σήμερα απαριθμεί 76 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και μία σύγχρονη μονάδα παραγωγής καλλυντικών που έχει έδρα στη χώρα μας, απασχολώντας περισσότερους από 600 εργαζομένους. 

Πώς καταφέρνετε να εξασφαλίζετε υψηλής ποιότητας προϊόντα σε χαμηλές τιμές;

Η δυνατότητα παραγωγής στη σύγχρονη, ιδιόκτητη μονάδα της εταιρίας, η οποία λειτουργεί βάσει των υψηλών προδιαγραφών που ορίζει το σύστημα πιστοποίησης ISO 22716 του οργανισμού πιστοποίησης TUV Austria Hellas, παρέχει ευελιξία και δυνατότητα στη DUST+CREAM να παραμένει πιστή στην υπόσχεσή της να παρέχει προϊόντα ομορφιάς υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές.

Ποιο ηλικιακό κοινό είναι το target group σας και σε ποιο θέλετε να στοχεύσετε στο μέλλον;

Τo πρωτεύον ηλικιακό γκρουπ στο οποίο απευθύνεται η DUST+CREAM είναι οι millennials, αλλά υπάρχουν σχέδια στο μέλλον για διείσδυση και σε νέα κοινά μέσω της κυκλοφορίας νέων προϊοντικών σειρών υψηλής ποιότητας και πάντα σε προσιτές τιμές.

Ποια είναι τα best sellers σας; 

Στην κατηγορία μακιγιάζ οι μεγάλοι νικητές της χρονιάς είναι το foundation Wake Up & Make up, το οποίο κυκλοφόρησε πέρυσι και κέρδισε αμέσως τις προτιμήσεις του κοινού μας, το Cushion Concealer και η αγαπημένη σε όλους μας  Vevet Look black mascara που χαρίζει maximum  όγκο και αξεπέραστη διάρκεια. Πρωταθλητές, για ακόμη μία χρονιά, στέφθηκε και η σειρά των Matte liquid lipsticks καθώς και οι κλασσικές σειρές κραγιόν, Matte και Creamy. Στην κατηγορία των κρεμικών, ξεχώρισε η ολοκληρωμένη σειρά καθαρισμού προσώπου, φυτικής προέλευσης, Natural Love. Η σειρά αποτελείται από 7 προϊόντα καθαρισμού, peeling, micellaire, αφρό, gel, γαλάκτωμα και τονωτική λοσιόν των οποίων η φόρμουλα είναι εμπλουτισμένη με χυμό ροδιού και πορτοκαλιού. Η σειρά πρόσφατα ενισχύθηκε με 3 νέα προϊόντα, ιδανικά για λιπαρές επιδερμίδες, εμπλουτισμένα με Tea Tree Oil.

Ποια κανάλια/μέσα θεωρείτε πιο δυνατά για την προώθηση των προϊόντων σας; (τηλεόραση, ραδιόφωνο, influencers, sites, έντυπα)

Τόσο μέσω των digital όσο και των παραδοσιακότερων καναλιών επικοινωνίας διατηρούμε συνεχή την επικοινωνία μας με τον καταναλωτή, στοχεύοντας στο χτίσιμο μιας ειλικρινούς σχέσης μαζί του.

Πώς αποτιμάτε την παρουσία σας στο Next Top Model; Σας βοήθησε επικοινωνιακά;

 Μια πολύ όμορφη συνεργασία που έκλεισε με θετικό πρόσιμο και για τις δύο πλευρές και συνεχίζεται και φέτος, μιας και η DUST+CREAM είναι για ακόμη μία χρονιά αποκλειστικός χορηγός make up του μεγαλύτερου τηλεοπτικού διαγωνισμού μόδας, του GNTM. Η DUST+CREAM με μεγάλη χαρά ανέλαβε τη make up επιμέλεια και φροντίδα των διαγωνιζόμενων τόσο στο σπίτι όσο και στα backstage ώστε να αναδείξουν τη φυσική ομορφιά τους και να καταφέρουν να κατακτήσουν το όνειρό τους.

Ποιοι οι στόχοι σας για το μέλλον; Τι θα σας κάνει να πείτε πως η Dust+Cream πέτυχε όλα όσα θα θέλατε;

Η εδραίωση της μάρκας στις αγορές του εξωτερικού αποτελεί πλέον στόχο της DUST+CREAM. Το νέο αυτό ταξίδι ομορφιάς ξεκίνησε στις 24/9 με πρώτο σταθμό την αγαπημένη και οικεία αγορά της Κύπρου. Με σημείο εκκίνησης το νέο κατάστημα DUST+CREAM της Λεμεσού, φιλοδοξoύμε να κερδίσουμε τις καρδιές και την προτίμηση όλων των Κυπρίων.